Moedervlekken, sproeten&wijnvlekken

Goedemiddag!

Net zoals girlscene’er dutchproductions, beter bekend als Elvira ben ik bezig met een school project! Dit school project draait vooral om het concept.

Ik zoek daarvoor dus mensen met moedervlekken, sproeten en wijnvlekken. Het is niet zo dat je ze allemaal moet hebben maar één exemplaar zou wel heel erg gaaf zijn. Mijn idee is om hiermee de kwetsbaarheid van een mens vast te leggen. Dit wil ik verwezenlijken door die gene die model wilt staan op te zoeken en die gene op haar of zijn gevoelige plaat vast te leggen. Het is voor mij een heel proces dus daar hoort ook een verhaal bij, zo zou ik bijvoorbeeld enkele vragen kunnen stellen zodat we een gesprek hebben. Dat zorgt voor een ontspannen situatie. Wanneer ik foto’s bij je kom maken worden deze ook met andere afgelegd zo gaat mijn lichthulp ook mee (reflectiescherm) naar alle waarschijnlijkheid.

Nou, nogmaals mocht iemand hier geïnteresseerd zijn in mijn project stuur me dan een note met een duidelijke foto van je hoofd en vertel wat over jou moedervlekken, sproeten en of wijnvlek(ken).

Hopelijk zijn er geïnteresseerden! Voor ander werk van mij kan je kijken op www.veracornel.nl of in mijn topic hier “hier in mijn jordaan”.

mooie foto’s! Ik ga alleen niet graag met al mn sproeten op de foto :blush:

ik heb een moedervlek(je) op mijn wang… mijn vriend heeft ze op ze rug in een presies schuine lijn mag dat ook?

Heb geen van allen (in mijn gezicht, voor de rest wel moedervlekken) maar vind het wel een gave opdracht.
Succes verder met je opdracht :]

gaaf idee! Alleen jammer genoeg heb ik niet echt sproeten, een wijnvlek, of veel moedervlekken. Succes ermee!

dat soort dingen zoek ik dus!

wajoo ik heb een op mijn arm. en die is groot x’]

k zit niet helemaal onder de moedervlekken, maar op mn armen, benen, voeten, buik, handen en gezicht heb ik ze in ieder geval wel xD

Ik zoek ook niet perse mensen die echt HELEMAAL onderzitten.
Ik wil met mijn foto’s puur de kwetsbaarheid van moedervlekken en het persoon erachter vast leggen

Nja, dat zie je bij mij niet zo.
't zijn meer vlekjes die niet zo opvallen. =)
En ik heb wel sproeten op mn armen, handen en gezicht, maar die vallen ook niet zo super op waarvan je denkt; Daar kan ik een mooie foto van maken. Wel een gaaf project.

Ik heb een kleine moedervlek boven mijn lip. Zo’n ‘schoonheidsvlekje’
En ik heb een paar op mijn rug bij elkaar en eentje in mijn hals.

Maar wat bedoel je precies met de kwetsbaarheid van moedervlekken? :3

Ehm, ik heb een litteken van 9 cm lang?

Maar die zit op mijn bovenarm en dus niet op mijn gezicht dus ik voldoe ook niet aan de eisen denk ik.

Mooie foto’s!
En succes ermee!

Oh, het gaat echt om moedervlekken!
Nou laat dan al helemaal maar zitten! :x

ik heb sproeten, waar woon je? ik woon namelijk in een uithoek van het land :stuck_out_tongue:

haha ik woon zelf in Brabant!

he, ik heb jou op hyves haha

en nee het enige wat ik veel heb zijn pigmentvlekken :<

~

Nou, dat zou inprincipe ook kunnen! Het was de bedoeling om het te doen over imperfecties van de huidtextuur. Zo zeggen veel mensen dat sproeten en moedervlekken en alles behoren tot huidimperfecties (ben ik het niet mee eens want i kvind het prachtig) maar zulke dingen zijn ook HEEL ERG welkom want daar kan ik ook zeker wat mee, plus hte gaat niet perse om het hoofd hoor. Maar dat komt er natuurlijk ook op maar ook bv waarschijnlijk zegmaar broekrand tot iets boven hoofd word gefotografeerd

zijn ook helemaal welkom haha

daar bedoel ik mee dat ik mensen vastleg met hun moedervlekken en al die dingen, dus inprincipe hele ingetogen foto’s (: waar de focus echt ligt op de “vlekken”

Ik heb een soort van pigment vlek? in de vorm van een traan.
Alleen ik kan er helaas niet aan mee doen omdat ik niet van mijn moeder mag reizen etc. denk ik haha sorry, wel veel succes :slightly_smiling_face: