Moedervlekken lelijk?

Hee allemaal,
Al een tijdje lang hoor en zie ik om me heen steeds reacties van mensen die moedervlekken lelijk of zelfs vies vinden. Ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar ik vroeg me af hoe jullie hier over denken. Want ik vind, dat geldt ook voor bijvoorbeeld je neus of je haar etc., je kunt niet zoveel doen aan hoe je eruit ziet, en ik vind het eigenlijk ook een beetje raar om moedervlekken weg te laten halen als ze verder niet onrustig zijn. Want je kunt er niks aan doen dat je ze hebt toch?
Kortom ik vraag me af wat jullie vinden van moedervlekken. Ehm ja… het klinkt wel een beetje apart maar ik vroeg het me af :wink:
xox

(Bijna) Iedereen heeft moedervlekken. Ik vind het wel mooi :slightly_smiling_face: Ik heb zelf een moedervlekje (schoonheidsvlekje;p) boven mijn lip. Dat vind ik wel kenmerkend bij mezelf staan.

Mijn vader heeft létterlijk zn hele armen vol met moedervlekken, dat vind ik dan weer niet mooi. Maar dat hoort bij hem en mensen herkennen hem er aan, dus verder vind ik zoiets niet storend.

En gewoon een paar moedervlekjes, die heeft vrijwel iedereen, dus dat vind ik gewoon normaal. :'D

Ik vind het helemaal niet vies het is gewoon iets natuurlijks van jezelf . Ik heb er één die onder mijn hals zit ik vind dat toch wel mooi want het is een kenmerk van jezelf (het is geen grote moedervlek, maar hij valt gewoon op omdat hij precies in het midden zit en dat is opvallend haha :stuck_out_tongue: ) , maar ik vind ze zelf niet vies of lelijk .

naja er zijn ook verschillende soorten moedervlekken, ikzelf heb een paar moedervlekken die net bolletjes zijn, en daarvan heb ik er ook 2 laten verwijderen. Een daarvan zit midden op mn neus, wat ik zelf heel lelijk vond en de andere in mn nek, wat ik behoorlijk irritant vond. Nu ruim anderhalf jaar later zie je bijna niks meer van het littekentje en vind ik mn gezicht er een stuk mooier uit zien. Zelf ben ik dus behoorlijk blij dat ik de keuze heb gemaakt om deze 2 moedervlekken te laten verwijderen.

Normaal vind ik moedervlekken niet echt vies ofzo, en ze horen ook gewoon bij je. Maar als je een stuk zelfverzekerder/blijer wordt als die moedervlek weg is, waarom zou je het dan niet laten verwijderen ?

volgens mij heeft iedereen moedervlekken, ik zou het juist heel vreemd vinden als mn moedervlek in mn nek weg zou zijn…

Zelf heb ik ook zo’n schoonheidsvlekje boven mijn lip. waarom zou je die nou lelijk vinden? veel modellen tekenen een moedervlek daar, dus ik ben er ben best trots op dat ik 'm van mezelf heb. :slightly_smiling_face:

Die moedervlekken van mij waren trouwens niet zo’n soort van bruin plat rondje, maar een bijna huidkleurig bolletje.

Als het er heel veel zijn en ook opvallend, kan ik het weleens niet mooi vinden, maar eigenlijk let ik er nooit op. Dus nee, ik vind het eigenlijk niet lelijk of storend oid.

Ik vind moedervlekken niet lelijk. Ik heb wel een vlek van centimeter doorsnede op mijn rechterbovenarm zitten, maar heel storend vind ik die niet. Het is gewoon een grote moedervlek, tsja. Hoort bij mij.

In mijn nek heb ik wel twee moedervlekken zitten die ik graag wil laten verwijderen. Zoals hierboven al gezegd: Dat zijn een soort bolletjes. Niet gewoon pigment in je huid, maar echt een bolletje. Laatst had ik per ongeluk aan eentje gekrabt en het ging als een gek bloeden. Als ik nog eens ergens achter blijf haken ofzo… :confused: Die moet weg dus.

Ik heb twee moedervlekken aan de zijkanten van mijn neus.
En eentje op mijn lip

Ik vind ze niet lelijk, maar ik heb zo’n rode bolle op mijn gezicht en de laatste tijd stoor ik me daar best wel aan.

Ik had drie van die bolletjes moedervelkken maar die heb ik laten verwijderen. Voorderest heb ik nog een moedervlek aan de zijkant van mijn gezicht maar dat word me te pijnlijk om die weg te laten halen :stuck_out_tongue: Ik heb ook heel veel van die vlekjes maar die vind ik juist mooi :slightly_smiling_face:

ik heb er zelf best veel. ook op me gezicht waarvan eentje op me neus. echt het puntje van me neus. dat vind ik zelf behoorlijk irritant, maar weet niet goed of ik het moet weghalen… want vaak hoor je dat er littekens van komen…

Ik heb een heel klein zwart puntje tussen mn wenkbrauwen en ik erger me er kapot aan

Ik vind moedervlekken mooi en vind het af en toe ook jammer dat ik er weinig heb :relieved:

Ik heb ook een wat grotere lichtere moeervlek naast mn oor, maar die vind ik wel mooi

Ik heb er best wel veel, maar vind ze niet raar, iedereen heeft ze. daar is toch niks vies aan hallo. Ik heb er wel twee op de binnenkant van mijn hand, dat vind iedereen heel raar omdat dat blijkbaar niet hoort ofzo?

Ik vind moedervlekken niet lelijk, maar als ik mocht kiezen tussen wel of niet hebben, had ik ze niet gekozen.

ik heb sproeten. (: dus mijn moedervlekken vallen eigenlijk niet echt op, haha. ik heb trouwens ook een moedervlekje op mijn lip, en dat schijnt dan wel weer heel bijzonder te zijn… ;p maar ik erger me er niet aan.