Moedervlekje onder je lip..

[i] Ik heb een moedervlek onder mijn lip.
(sommige vinden het op een piercing lijken haha),

Ik vraag me af, of er meer zo’n moedervlek hebben, (: [/i]

komt best dom over maar oke. :blush:

Ik heb daar een piercing, maar sommige zeggen dat het van verweg op een moedervlek lijkt haha :stuck_out_tongue:

Ik heb drie kleintjes onder mn lip. Maar die lijken niet echt op een piercing.

http://i45.tinypic.com/2hgyfef.png

Even uit een foto geknipt waar je het wel kan zien, hoop ik. Gnif.

ik heb er een, precies op de plaats waar je een offcenter zou zetten :’)
maar het is maar een kleintje, dus hij ziet er niet zo ‘piercingerig’ uit

[i] k heb het zo haha :

ook even uit een foto geknipt. [/i]
http://94.100.118.246/991450001-991500000/991458001-991458100/991458007_5_v10O.jpeg

Mijn vriend had er eentje op zijn kin, maar die was nog wat groter en is nu weggesneden.

^^’ off topic.

Ik heb een moedervlek op mijn lip. Je ziet hem niet echt goed ofzo, alleen van uber dicht bij.

ik heb er een rechtsonder mijn lip hij is niet heel groot maar je ziet hem wel goed

ik heb ook rechts ondersonder in de hoek een moedervlek niet heel groot maar je ziet hem wel goed ook ;p

ik heb er 1 OP mijn lip. Echt er letterlijk op.

chemicalromance ik heb er ook 1 op me lip.
ik kreeg die een tijdje terug inneens

Ik ken iemand en die heeft er een tussen d’r neus en d’r lip.
Ziet er best grappig uit.

Ik niet, maar vast wel andere mensen.

ekt hè

Ik heb er een kleintje midden onder mn lip en eentje van dezelfde grootte rechtsboven mn lip. Ziet er best grappig uit, al zeg ik het zelf.

ik heb er eentje schuin boven mijn bovenlip (;

ja, maar die valt echt niet op. Ongeveer de kleur van een sproet en ong 2 mm klein:p. Alleen van dichtbij zie je m ^^

Wat is het nut van dit topic? Stel dat iemand dat heeft in dit topic, wat dan?

Wat is er sowieso zo bijzonder aan moedervlekjes? XD Ik heb ze overal. Ik heb er eentje op mijn neusvleugel, lijkt ook of ik een piercig daar heb gehad.

Ze vroeg zich waarschijnlijk gewoon af of ze de enige was en in welke mate het voorkomt.