Moedervlek.

Hey,

ik heb op mijn kin een moedervlek (altijd al gehad) die een beetje uitsteekt, maar sinds gisterochtend is die heel rood, warm/heet en doet die veel pijn als ik er aan zit. Ik vind het een beetje creepy, want als je op internet kijkt (wat je niet moet doen maarja) zie je allemaal enge dingen over melanomen. Maar goed, weet iemand wat dit is en hebben meerdere mensen dit wel eens gehad? X

Naar de dokter gaan. Ik zeg niet dát het iets is, maar ik heb zoiets onlangs meegemaakt met mijn moeder, zijzelf geloofde niet dat ze naar de dokter moest, maar het moest van mij en uiteindelijk bleek het een melanoom in het allervroegste stadium te zijn.
Liever het zekere voor het onzekere nemen zou ik zeggen!

Gewoon eventjes langs de dokter, die weet het vast wel.

Hup, dokter!

in elk geval een beetje sterilon/jodium (om te ontsmetten, kan nooit kwaad) erop doen en een pleister (zodat je er niet meer aan zit, en er geen dingen inkomen)

Daarna naar de dokter

Ik zou naar de dokter gaan, maar als je ondertussen wat kennis op wil doen, raad ik je aan om naar het YT kanaal van dermTVdotcom te kijken (dermatoloog die goede filmpjes maakt), hij heeft een reeks filmpjes over melanoma, ook over de verwijdering ervan. Heel leerzaam!