moedervlek

Heee :slightly_smiling_face:. Ik heb een vriend en eerst was ik nog niet toe aan seks, maar nu ben ik er klaar voor. Het klinkt echt heel dom en raar maar ik heb dus een moedervlek op mijn rechterbil. niet zo heel erg groot maar ik schaam me er wel voor, ik voel me er heel erg onzeker bij want misschien vind hij het wel dom of lelijk, heeft iemand misschien tips?
X

Daar let ie vast niet op (8
Iedereen heeft moedervlekken.

dat hebben zoo veel mensen
het is niet eens een echt genante plek
gewoon niet aan denken hij ziet dat niet eens =p

foundation opsmeren? :'D
haha, nee, je zou hem operatief kunnen laten verwijderen, meer is er niet mogelijk. Maar ik denk niet dat je vriend gaat zeggen van: ‘IELGH, een moedervlek. Nou, ik hoef niet meer hoor.’
Het is toch juist iets moois? Je mag er best trots op zijn, niet iedereen heeft, het is juist origineel.

Ik ben het met mardybum eens. :grinning:

oh dat maakt eechht niet uit hoor! ik heb zoveel moedervlekken en echt zowat overal… en mn vriend maakt het helemaal niet uit;p volgens mij vind ie het zelfs wel leuk hihi;p

geloof me, jongens boeit dat niet!
ik heb eentje op mn onderrug, best groot, en ik was heel bang dat bij doggy ofzo het hem af zou schrikken.
Maar doggy is dus blijkbaar zn lievelingsstandje, dus hij heeft er geen problemen mee! (:
en als die van jou dat wel heeft is 't een sukkel.

Ik heb weleens van meerdere mannen/jongens gehoord dat ze moedervlekjes sexy vinden… zal me er niet druk om maken. Heb nog nooit iemand horen zeggen, leuk meisje joh, maar ze had me toch een grote moedervlek ! :wink:

Ik denk niet dat hij dat erg vind ofzo hoor ^^
Ik heb een moedervlek net onder mijn borst, en mijn vriend vindt dat juist leuk omdat dat gewoon iets is dat bij mij hoort zei hij laatst.

moedervleken zijn best wel mooi anders is je ligaam zo leeg.en hij vind eht huis neit egt dat je dat heb en gaat er ook zekker niet overnadenken van oo hmm wel stom dat ze daar een moederflek heb

anders meot je hem weg laten hale maar daar hou je litekens van over heb zelf ook 2 litekens op me rug (die moedervleke groeide en ware dik:P)

Dankjewel voor jullie reacties:)!

hahah ik denk echt niet als jullie seks gaan hebben hij let of je wel of geen moedervlek op je bil hebt :stuck_out_tongue:
enniewee, hij houdt van je (neem ik aan? :stuck_out_tongue:) dus dat maakt zeker niet uit. waarschijnlijk vindie het schattig ofzo

Ik heb een moedervlek op mijn wang o.O
Dus wat is er erg aan een moedervlek op je bil?

Ik heb meer dan 100 moedervlekken , en die zou ik zo willen ruilen voor maar 1 op mijn kont .

zoals iedereen al zegt, niet druk om maken…

ben ik de enige die het raar vind dat als je seks wil je elkaar pas voor het eerst naakt ziet?

haha, daar hoef je je écht niet voor te schamen
ik heb er een nogal dicht in de buurt van daar beneden
en die is tussen 0,5cm en 1cm in doorsnee, dusja x’]

Ik had een moedervlek op m’n kin, vrij groot ook, die heb ik weg laten halen en het is nu wel minder opvallend, maar je blijft altijd een litteken zien. Mocht je het weglaten halen; uiteindelijk zal hij misschien vragen waarvan je dat litteken hebt.

Nouja, best een onzin verhaal; het komt erop neer dat ik denk dat het echt helemaal niks uitmaakt en dat je je er geen zorgen om hoeft te maken.

bij mij is het "daaronder"wat bruiner dan me normale huid en dat loopt dan ook een nog door naar een van me bovenbenen dus dat is nog erger,maarach als ik als ik ooit seks krijg,dan moet ie me ook maar nemen als ik ben:)

Ik heb een aardig grote moedervlek tussen mn borsten… Mijn vriendje vindt hem sexy. Misschien die van jou de jouwe ook:)!