Moedervlek

Halloo ik heb gisteren of gisteren al een topic geplaatst over dat ik mijn moedervlekken storend vind, maar volgensmij denkt de rest dat het een klein donker vlekje is. Maar dat is het niet, het is (vind ik) redelijk groot, en het is mee rood dan bruin. Ik mag hem niet weghalen van mijn moeder want dat vind ze onzin, en ik heb er al een in mijn gezicht weg laten halen en dat is er niet mooi uit gekomen. Maar hij 0,8 mm door snede ongeveer, en er naast zitten nog meer moeder vlekjes, maar het lukt niet om te accepteren dat ik die moedervlek heb terwijl iedereen zegt dat hij niet storend is, stoord hij mij super erg. Ohja ik ben 13 jaar. Graag reactie wat jullie van moedervlekken (en als je inschat hoe de mijne eruit ziet, wat jullie van mijn moedervlek vinden) vinden :slightly_smiling_face: voor mijn gevoel is t ook echt een afknapper voor jongens als ze die moedervlek zien

Mijn hele lichaam zit onder de moedervlekken en sproeten, en ik heb er serieus nog nooit een negatieve reactie op gekregen. Dus ik denk dat je dit vooral jezelf aanpraat eigenlijk.

Als hij rood is, is het dan geen wijnvlek? Mijn zusje heeft er ook een en ik vind het juist mooi en uniek. Moedervlekken vind ik ook niet storend of lelijk ofzo.

Hij is niet helemaal rood, maar gwn rood bruin en hij ligt niet plat op de huid. Het is wel echt een moedervlek

0.8mm is heel klein trouwens, ik denk dat je 8mm/0.8cm bedoelt :’) En dat is alsnog vrij klein.

Oh ja sorry je hebt gelijk 0,8 cm haha

Dit mag gewoon verder in je andere topic. Slotje.