Heb ik in de zomervakantie laten doen. Het viel op zich wel mee (die van mij zat op m’n enkel). Hij had zo’n spuit (ik zag het niet goed, want ik lag op m’n zij, maar ik zag het in de schaduw op de muur) ennn die leek ENORM, maar dat kwam dus door de schaduw :'D
die prik voel je wel even, dan gaat t een beetje tintelen (heel vreemd gevoel), maar verder doet het geen pijn. (Alleen mijn stomme dokter had die prik een beetje scheef geprikt, waardoor ik het bovenste stukje nog wel een beetje voelde (aan de rand v/d moedervlek), en dat deed wel pijn ;_;
Nouu… en dan gaan ze dus snijden. Dat is écht heel vreemd. Want je huid voelt gewoon verdoofd, maar je voelt ze wel snijden. Het doet alleen geen pijn. Dus ze zaten (er was een zuster bij, die 'em assisteerde) zo te trekken en te snijden en te hechten en weetikveelwat. (Ondertussen hadden ze het over André Rieu. Yay, wat een gespreksonderwerp XDD).
Het enige wat pijn deed waren de hechtingen, toen ze eruit mochten (again: mijn dokter is niet heel zachtaardig, dus hij trok ze er met een massive beweging uit. Thanks doc! ><)
Veel napijn had ik niet, behalve als ik ergens tegenaan stootte (gebeurde maar 1 keer, en lijkt me een kleine kans dat jij ergens met je face tegenaan stoot XD). Bij mij zat er de eerste dag een drukverband op (omdat er met lopen druk op komt te staan), en je mag de hechting niet nat maken (althans niet veel, anders kan hij losgaan)
Wees maar niet te nerveus, het valt reuze mee
Succes straks!