Moedervlek wegschaven

Iemand ervaring met het wegschaven van een moedervlek?Ik heb zelf een moedervlek in mijn gezicht en denk eraan hem ooit weg te halen.Wegschaven lijkt mij de beste methode aangezien ik geen littekens wil.Liever een moedervlek dan een groot litteken in je gezicht.Ik vind bijna geen informatie over dat nieuwe apparaat dus iemand met informatie/ervaring?

Mijn vriend heeft dat heel lang geleden laten doen, op zijn rug. Zitten wel littekens. Maar goed, verder kan ik je ook niet helpen. Upje dus

echt?was het ook laten wegschaven met een of ander nieuw apparaat?
ik ken de naam van het apparaat niet :grin:

Dan denk ik meteen aan een schuurpapier over die moedervlek. Dus ik weet eigenlijk niet wat het is. Maar een meisje in mijn klas heeft hem gewoon weg laten halen, je ziet er bijna niks meer van.

Ik denk wegschaven, want het is al een aantal jaar geleden :stuck_out_tongue:

haha ,ik zou beter gewoon aanlopen en met mijn gezicht op de grond vallen > goedkopere oplossing

Bij wegschaven denk ik aan een kaasschaaf gadverdammeeee!

Maar, ik weet daar verder niks van, sorry.

haha oké iedereen stop met zijn vergelijkingen straks durf ik niet meer :’)
nee,tja ik heb liever iets meer pijn en geen litteken

Nog nóoit gehoord van een moedervlek ‘weg laten schaven’… dus ik heb er -sorry!- ook geen ervaring mee.

Het ligt er denk ik aan hoe groot je moedervlek is!
want ik heb een aantal jaar geleden een bultje op mn
wang laten weghalen door de plastisch chirurg
en daar zie je echt bijna niks van. alleen als ik het tegen iemand
vertel zeggen ze he nu je het zegt maar het valt echt nietop!
en ik heb het dus niet laten wegschaven maar gewoon
snijden of zo, met een hechting er in. Als je een goede
plastische chirurg vind zou ik het gewoon zo doen!

Wegschaven? Dat klinkt eng …
Maar ik denk dat je altijd een litteken overhoudt … Een vriendin van mij heeft moedervlekken weg laten halen door de plastische chirurg, verwacht je dat het mooier wordt dan wanneer de huisarts t doet, nou niet dus …

up,bij wegschaven is er bijna geen litteken.
Het is eigenlijk een soort van schaafwond maken denk ik.

wups

Ik zit er ook aan te denken om een moedervlek die ik een beetje eng vind weg te laten halen, dus up voor jou.

jup
mijn voet slaapt
niemand,iemand?

eng?vertel d:

ik heb ook een moedervlek ik m’n gezicht; toen ik zo oud was als jou haatte ik het echt maar nu ben ik er blij mee, dus ik raad je aan er gewoon mee te wachten (je kan in tusentijd info opzoeken en dan kan je hem later nog steeds laten weghalen :wink: )

Ik denk wel dat ik hem altijd blijf ‘haten’.Het is gewoon irritant :pensive:

ik heb een MEGA moedervlek op m’n rug, en het is echt groooot. ik wil die eigenlijk ook laten weghalen, want het steekt ook uit en echt bleeghh iewl XD.

ik heb er ook een op mijn wang, maar volgens mij word hij steeds groter XD
als hij blijft groeien dan ga ik hem wel weg laten halen denk ik