Moedervlek weghalen of niet

Ik heb een moedervlek (jij vast ook xD),
Alleen ik vind het erg arogant/lelijk lijken als je hem net ziet (en hij zit soms ook in de weg)
Waardoor ik hem weg wou laten halen.
Maar iedereen vind het juist mooi lijken als je hem net zien,
Daardoor ben ik gaan twijfelen…

Dus mijn vraag,
Wat zouden jullie doen,
Weghalen of niet?

Oeps, nu ben ik nog vergeten te vertellen waar die zit,
Ik zal anders wel even een foto maken :slightly_smiling_face:

Ik vind het inderdaad een beetje vaag… Want je zegt inderdaad niet waar hij zit, dus een foto is handig:P En laat je hem dan weghalen,misschien, omdat je je er zelf aan stoort, of omdat andere zich er aan storen?

Dan laat ik hem weghalen omdat ik me er zelf aan stoor (anderen vinden hem juist mooi),
Een foto komt eraan :slightly_smiling_face:

je krijgt dan wel een littekentje de eerste paar dagen(werken?)

http://www.aquaforum.nl/gallery/upload/acxdwfvebgnhjm.jpg

Dit is hem,
Normaal zie je hem niet,
Maar met bikini ofzo wel…
(Of als je t-shirtje net wat omhoog zit)

Wat is daar arrogant aan? Vooral op zo’n plek zou ik dat niet snel zeggen. Als ik jou was had ik hem gewoon laten zitten, ik vind het niet lelijk.

Ik vind hem bij jou inderdaad niet echt storend. Ik heb er zelf een en die zit ook op mijn buik, alleen hoger. Daar erger ik me wel best aan.
Weet iemand hoeveel dat kost om die weg te halen? Of wordt dat vergoed ofzo?

Mijn vriendin had ook zo’n moedervlek, iets kleiner, alleen was hij kwaadaardig. Daarom heeft ze hem in de kerstvakantie weg laten halen. Ze heeft nu nog een littekentje ervan, het duurt wel een jaar ofzo om te herstellen.

Ik heb een 3 keer zo grote op mijn rug en die steekt vaak net boven de hals van mijn shirts uit. Mensen vinden 'm eng en smerig, maar ik vind een groot litteken nog minder charmant.
Als ik jou was zou ik 'm gewoon lekker laten zitten.

ooooooh, ik dacht dat hij op je gezicht zat.
ik denk niet dat het veel uitmaakt? :blush:
en volgens mij word het door de verzekering wel vergoed…

Haha idd wat is daar arrogant aan? Snap het niet.

^Haha ja, dat had ik nog niet eens gezien. Hoe kan een moedervlek arrogant zijn? XD

ik dacht dat die op je hoofd zat, dat je dan daardoor arrogant lykt maar ik snap niet hoe een moedervlek op je buik je arrogant kan laten lyken…

Ja. Heel arrogant. :’)

Arrogant? hoe kan een moedervlek ooit arrogant zijn? het is gewoon een ding ofzo :’)

ik zou he weghalen, het kan ook gaan irriteren met bepaalde broeken als die daar de hele tijd over heen schuren!

Ik zou hem niet laten weghalen, hij is niet storend en hij hoort gewoon bij jou.

als je er erg last van hebt zou je kunnen denken om hem weg te laten halen.
anders zou ik hem gewoon laten zitten!

ik zou het niet weghalen
zo groot is hij toch niet?