moedervlek weg laten halen

heey
ik heb een moedervlek in me gezicht,
het is wel 1 van de 7 schoonheden,
ik heb hem opengeklauwt daarom moet ik hem weg laten halen want mijn moeder had die dag naar dokterswacht gebeld,
want hij gaat telkens weer open als ik hem net aanraak
maar er kan kanker in komen als ik hem nu niet weg laat halen,
maar hoelang moet je dan met een pleister rond lopen ? :stuck_out_tongue:
iemand ervaring ?
xx

Ik heb zelf geen ervaring, maar een vriend van mij heeft pas nog een moedervlek van zn rug laten weghalen, hij moest 10 dagen een pleister er op. Weet niet of dat op je gezicht korter moet ofzo. T blijft wel een open wond natuurlijk

Er is een hele kleine kans dat er daardoor kanker ontstaat… Ik heb een moedervlek op mijn arm. Als de zon heel fel schijnt, dan plak ik er een pleister op met zo’n ronde vorm. Zo kunnen er geen schadelijke UV zonnestralen op komen en is de kans HEEL erg klein op mutaties.

Er is in principe bij een moedervlek helemaal geen grotere kans op iets, behalve als het opeens rood word en heel erg gaat jeuken.

Iedereen heeft toch moedervlekken? Er wordt hier een beetje over gepraat alsof het iets engs is XD.

Als je van moedervlekken veel sneller kanker zou krijgen, dan was iedereen nu bijna dood

Iedereen heeft ze, en de kans op kanker daardoor is echt heel klein

Als de zon schijnt pleisters op je moedervlekken plakken?
Dan moet ik echt vol pleisters zitten.

Zo bedoel ik het niet, maar ik heb een HELE grote op mijn arm :slightly_smiling_face:.

In je gezicht hele tijd afplakken staat wel beetje raar niet?:stuck_out_tongue:
Maar ben je naar de dokter geweest en heeft die gezegd dat het
beter is om het weg te laten halen? Want dan zou ik het wel doen
denk ik. Ik heb zelf een grote bij me lies maar dan is het alleen
groter risico op kanker als het vaak in de zon komt. En aangezien
het zelfs niet met bikini in de zon komt, doe ik er niets aan.
Maar je gezicht is natuurlijk altijd in de zon.