Moedervlek weg laten halen

haaai!

ik ga vrijdag een moedervlek weg laten halen, maar ben echt bang dat het pijn doet! heeft iemand al een keer een moedervlek weg laten halen? zoja, deed het zeer?

lieeefs xx

Zoekfunctie.

Ja, ik wel. Drie tegelijk toen. Het deed achteraf wel pijn, maar dat was niet zo lang. En bij mij zaten er twee onder m’n borsten, dus die huid daar was ook ‘beweeglijk’ zegmaar. Verder viel het me alles mee, ging ook heel snel.

[i]er zijn verschillende manieren om hem weg te laten halen, ze kunnen het snijden of weg branden. Dus misschien heeft iemand het hier gehad deed het ontzettend pijn maar gebruiken ze bij jou een andere manier.

in ieder geval hebben ze het bij mij weggesneden alleen de verdoving werkte bij mij niet, dus dat deed aardig pijn.

maar ik weet dat hier meerdere topic over zijn, misschien kun je daar ook eens in kijken?[/i]

Ik heb het wel eens gehad.
Doet geen pijn, t word eerst met een soort crème verdooft.
Daarna doet het evenveel pijn als een gewoon wondje met een korstje, het jeukt wel aardig, maar niet aanzitten natuurlijk!

ik heb er een op mn schouder weg laten halen.
Ik kreeg eerst een verdoving met een spuit in mn schouder gespoten en daarna deze ze 't wegsnijden. Deed echt helemaal geen pijn! Voelde er niks van

ik moet binne een paar uurtjes :s denk dat ik ga weglopen

Hahaaa,
en dan?
Ga gewoon,je gaat er niet dood aan :slightly_smiling_face:

een vriendin van mij heeft dat laten doen, en zij vertelde dat het pijn deed.
maar dat duurt maar heel even en dat verschilt per persoon.

M’n moeder heeft dat ook laten doen en zij zei ook dat het helemaal geen pijn doet hoor (:

Ik heb er ook 2 weg laten halen, allebei in me nek.
Kreeg eerst 2 prikken die vielen heel erg mee, en daarna heb ik er niksss meer van gemerkt!
Ik was ook bang, maar ik zou het zo weer doen!

Mijn ex had er eentje onder zijn kin. Hij kreeg ook een prik en toen hebben ze hem weggesneden/geknipt (zo zag het er althans uit :’|)

Alleen daarna tintelde het eventjes, maar hij had er verder geen last van. Alleen het litteken is groter geworden dan wat hem verteld werd…

ik moet er nog steeds een paar laten weghalen maar ik ben nog al een watje met dat soort dingen. Als ik een naald zie dan val ik al bijna flauw, en dat is geen grapje.
Dus ik moet even de moet vinden om een afspraak te maken

en hoe is dat dan achteraf als de verdoving is uitgewerkt? prikt dat dan niet? en hoe geneest dat? blijf je een lelijk litteken zien dan?

toen bij mij de verdoving uitgewerkt was deed het niet echt pyn, meer een beetje een brandend gevoel. bij mij was 1 van de 2 weggeschaafd, dus dat voelde ook echt als een schaafwondje. verder heb ik er niet echt littekens aan overgehouden, alleen als je heel goed kijkt zie je het een beetje. maar dat is de moeite niet.

ik heb er ook jaren mee gewacht maar uiteindelijk toch gedaan en ik had het veel eerder moeten doen. viel echt 100% mee, dus gewoon doen!:slight_smile: