Hey ik heb echt een hele lelijke moedervlek bij mijn lip maar zou ik die weg kunnen halen want het is daar denk ik best gevoelig? maar het is wel echt lelijk dus als het zou kunnen zou ik dat doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Maak een afspraak bij de huisarts of plastisch chirurg, die kunnen je adviseren.
Je kan het weg laten halen met een laserbehandeling. Het beste is denk ik eerst naar je huisarts gaan, die kan je verder verwijzen en adviezen geven.
De huisarts kan deze heel gemakkelijk weghalen. Ik heb er zelf al veel laten weghalen, stuk of 6. Meestal gebeurt dat met stikstof en valt de moedervlek er na een paar dagen af. Dit doet geen pijn.
Dat doen ze met wratten en niet met moedervlekken?
http://www.beaulas.com/home
Hier behandelen ze ook moedervlekken, mijn moeder ging hier naartoe. Ze doen dat door middel van laser behandeling. Zij behandelen je ook zonder verwijzing van huisarts of dokter. De kliniek is in Rotterdam. Als je een afspraak wilt, kun je gwn bellen en dan kan je meteen een afspraak maken
Dat moet bij de plastisch chirurg gebeuren sowieso, want het zit in je gezicht. Maar ik zou wel kijken of het echt de moeite waard is want je houdt er altijd wel littekens aan over.
Bij mij wilde huisarts het niet doen, en heeft hij me verwezen naar een kliniek. Ik vond toen dit handige overzichtje van klinieken die dit doen, misschien heb je er wat aan: Lelijke moedervlek verwijderen - Kosten, ervaringen en foto's