Moedervlek weg laten halen?

ik wil ook moedervlek laten weghalen,
maar het is toch zo als je nog niet uitgegroeid bent
dat het litteken dan groter kan worden?

nee volgens mij niet hoor,

maar volgende week ga ik eindelijk me moedervlek weg late halen =D

ja dat wel, want mijne is ook ongeveer zo groot,
dan heb ik liever een litteken ja.

en laseren.
valt dat ook onder de verzekering?

Ik heb 2x een moedervlek weg laten halen, 1x op mn gezicht, net onder mn wenkbrauw, die ws vrij dik, en liet mn ooglid ook een beetje hangen, dat deed best zeer, en dat litteken bleef echt lang, nu, 5 jaar later is hij eindelijk helemaal weg.
En een maand geleden ofzo, op mn arm, deed niet echt pijn, hou alleen absoluut niet van naalden :astonished:
Dat litteken zit er nog wel, maar niet echt opvallend ofzo

Ik heb ook een vrij grote weg laten halen, hij zat op m’n arm. Is alweer een jaartje of 5/6 geleden, nu zie je alleen nog een litteken. Niet heel mooi, maar ach. Beter dat dan de kans dat er een gezwel in groeit toch

Ik heb een keer een moedervlek weg laten halen. Nou, nooit meer hoor! Vreselijk. Moedervlek zat op mn bovenbeen en moest weggehaald worden, omdat ze bang waren dat ie kankerverwekkend zou zijn.
Litteken is echt enorm groot! Iets groter dan een dobbelsteen. Het is een vierkantje met aan elke hoek een puntje/gaatje. Echt vreselijk lelijk!
En het weghalen deed echt zeer.

Als je een moedervlek alleen wilt laten weghalen, omdat je het niet ‘mooi vind’. Dan raad ik je het echt af! Doe het alleen als het moet, of verstandiger is.

Zo, dat is mijn preek haha :slightly_smiling_face:

ik heb een beetje dikke op mn schouder/borst :stuck_out_tongue: beetje moeilijk uit te leggen… ik ga hem denk ik ook weg laten halen… hij is eigenlijk nooit echt storend geweest maar ik vind het niet zo mooi

ik heb het trouwens al zo lang dat ik eigenlijk niet beter weet

Hij is gewoon ietsje groter dan een punt op een dobbelsteen en ik voel me echt lelijk zo met dat ding

Het valt niet altijd onder de verzekering.
Heb je er echt ‘last’ van of is het een kwaadaardige moedervlek, dan valt het onder de verzekering.
Als je het gewoon ‘niet mooi’ vindt, vaak niet.
Kwaadaardige moedervlekken worden trouwens ook dieper uit de huid gesneden, wordt dus ook een groot, dikker litteken dan een ‘gewone’ moedervlek.
Heb zelf zo’n litteken op mn rug en zoiets zou ik nooit op mn gezicht willen…

ik zou even wachten als ik jou was. het littekentje groeit namelijk nog mee naarmate jij ook nog groeit…

idd, dat werd tegen mij ook gezegt… maar ze moesten er wel uit. heb er twee flinke op mn rug weg laten halen want ze begonnen te jeuken/bloeden en dat is een slecht teken (zit in de familie etc) nou ik heb ze dus bij de huisarts weglaten halen ECHT HET DOMSTE WAT IK OOIT HEB GEDAAN! ga naar het ziekenhuis ofzo want mn huisarts heeft het helemaal ver@$&@#)@ met mn gala vroegen ook verschillende mensen of ik een schotwond had…mn littekens zijn zo groot geworden en niet goed geheeld zodat er wildvlees bij kwam en nu zijn het twee flinke bobbels. tis echt ontzettend lelijk en sta nu op de wachtlijst bij de plastisch chirurg. heb er veel last van ze jeuken ook en het is gewoon zo lelijk… ga altijd naar het ziekenhuis want ook al zegt je huisarts dat hij het goed kan, hij kan het goed verprutsen.

Ik heb 1 best wel grote op mijn rug.
heb er niet veel last van maar hij is zoooo lelijk.
en hij zit ook nog bij mijn BH bandje dus heel af en toe schuift die er over heen en dan is het niet super prettig nee.
& 1 onder me oksel.
zooooo lelijk.

maar ik durf niet weg te halen :frowning_face:!
'k wil het wel heeeel graag.
ben alleeen zo bang voor de pijn enzo!

mijn moeder heeft dat ook laten doen,ze had een best grote boven haar bovenlip.ze vond het wel heel erg pijn doen maar je ziet nu helemaal geen litteken dus het is wel heel mooi.

Het is inderdaad het beste om naar een huidarts te gaan.
Die mensen weten toch net iets meer de de dokter.
En sinds ik 1x ben geweest kom ik jaarlijks op controle.
Hij kijkt mn hele lichaam na en ziet precies welke weg moeten en welke niet.

een moedervlekje boven je lip is toch juist, één van de zeven schoonheden?
het is wel zonde als je hem weghaalt en er dan een litteken komt.

Ik heb ook een moedervlek die ik weg wil (op mijn been) Maar de dokter zei dat ik misschien niet blij zal zijn met het litteken. Daarom heb ik nu een soort make-up met allemaal spullen zodat het watervast is. :cold_sweat:
Je moet wel aan je dokter vragen waar je het kunt doen.
En het valt onder verzekering,

Ik heb een niet zo’n hele grote op mn been, een centimeter zal het zijn, maar als ik die verhalen zo lees laat ik hem lekker zitten xD

alleen omdat het een van de zevenschoonheden is, hoeft het niet gelijk mooi te zijn. vind ik dan
Ik heb ook een hele grote, maar hij zit op mijn kont. dus dat zie je niet zo heel snel haha. Maar laat het later ook wel weghalen denk ik

Ik zou ook heel graag een moedervlek willen weghalen, niet zozeer omdat hij lelijk is, maar meer omdat ik er last van heb. Soms schuurt men kleding er echt heel rot langs, ik ben bang dat hij een straks een keer “kapot” gaat ofzo :astonished:

Maar wanneer zou een huisarts dan kunnen zeggen dat het niet verstandig is om hem weg te laten halen? Wanneer er een groot litteken ontstaat? of ook nog bij andere dingen,…