Moedervlek weg laten halen?

heej ik heb een moedervlek links boven me lip en ik had dus een vraagje ;
kan je als je 14 bent die laten weghalen en betaalt de verzekering dit of moet je dat zelf betalen? En hoeveel kost het?

xx.

Je kan hem weg laten halen maar zou het niet doen, vaak blijf je toch een klein littekentje houden.

Ik heb toevallig afgelopen donderdag een moedervlek weglaten snijden,
wordt gewoon gedaan bij de huisarts, dus valt onder de verzekering ; )
je ziet vaak echt een littekentje van 1 mm² en als dat eenmaal bruin wordt
zie je het helemaal niet meer ; )

Maar ehh doet dat pijn als je een moedervlek laat weghalen?

nee alleen de eerste verdoving voel je
als hij echt weg wordt gesneden lijkt het net alsof iemand met ze vinger
over je huid heen gaat

Mh,ik heb ook een moedervlek op m’n wang,ga het ook laten wegdoen
maar m’n moeder zegt dat je het beter na de zomer kan doen want je mag er een tijdje niet mee in de zon fso :cold_sweat:
op welke manier hebben jullie het laten wegdoen?

Ik heb ook een moedervlek onder mijn arm. Hij is een beetje dikkig maar dat is ie altijd al geweest. Ik denk dat ik hem ook weg ga laten halen. Is het waar dat je een tijdje niet in de zon mag? Want dan wacht ik er wel mee. =)

Ik heb een moedervlek op me borst en nog best een grote ook. ik moet nu in juni naar de dermatoloog om te laten kijken. Als ie groot is moet je dan onder narcose? want dat heb ik wel is gelezen

Kun je een ‘’ ooievaarsbeet ‘’ weg laten halen? Want ik heb dus een dunne streepachtige moedervlek op mijn buik en die is echt… lelijk xD

vorige week nog een weg laten halen op mn rug.
enigste wat je voelt is de verdoving, verder voel je dr niets van

alleen aangezien die in je gezicht zit, zou ik m niet weg laten halen.
de verzekering betaalt het.

issie heel groot dan? ik vind zo’nmoederlvlekje boven je lip altijd wel wat hebben

ik had ‘t zelf ook… niet groot gewoon een kleintje, alleen aangezien ik hars. is het steeds minder te zien ( haast niet eigenlijk, echt weird :’) )

Ik heb er laatst twee laten weghalen, en dat moest bij de dermatoloog. Weet echt niet of het verzekerd werd enzo maar ik zal je zeggen; als hij niet gevaarlijk is laat hem lekker zitten! Het is nog een heel gedoe hoor! Bij mij kwamen er hechtingen in die er twee weken inbleven en het doet best pijn na de verdoving etc. Daarbij is het in je gezicht, als die klein is zou ik hem écht laten zitten als hij groter is en je schaamt je ervoor kan je het wel overwegen ja…

K heb er ook een onder me oksel:$
k heb hem es open gegscheert:$:$
en k heb er 2 op mijn gezicht
k wil ze het liefst alle 2 weg laten halen.

is dat niet gevaarlijk als je hem open maakt??

Ik vind een boven je lip juist mooi.
Laatst was ik een beetje aan het kloten met een vriendin en toen had ze de moedervlek in mn nek er half afgekrabt… Het is wel aangegroeid weer maar het is half moedervlek half litteken. Alleen ik wil hem juist neit weg laten halen omdat het echt een deel van mij is. Die twee moedervlekken schuien boven elkaar :stuck_out_tongue:

Ik had een moederlek boven me bilspleet :grinning_face_with_smiling_eyes:
Daar had ik last van en hij ging steeds open, dus toen liet ik em weghalen.
Dat was gewoon gebeurd bij de huisarts.
Bij mij is het niet zo goed gegaan want de verdoving werkte niet goed…
Maar om eerlijk te zijn ben ik niet zo blij met het resultaat…Het is nog een best groot litteken en ook best dik, terwijl ik het na de zomer in '2007 heb laten doen…Ik zeg dit niet om je bang te maken hoor!
Maar ik zou het wel na de vakantie laten doen want je mag niet met hechtingen zwemmen en in de zon ermee is ook niet goed.
En het ligt natuurlijk aan de grote van de moedervlek hoe groot het litteken word.
Succes! P.S: moedervlek boven je lip is 1 van de 7 schoonheden :wink:

Dat is zeker gevaarlijk! Elke keer als een moedervlek open gaat, komt er een extra laagje bovenop. Dus de moedervlek word steeds dikker. En hoe dikker/groter die word des te meer kans dat er kanker in kan komen. Of een infectie kan ontstaan. Daarom heb ik doe van mij ook weg laten halen omdat ie steeds open ging.

ik heb er een net aan de zijkant van mijn borst, je ziet het erg als ik mijn biniki aan heb… hij is oranje en dik, ik denk dat ik als ik bij de huisarts ben er maar even naar laat kijken. Ik durf hem ook niet weg te laten snijden.

ik wil binnekort de moedervlek naast me neus -.- weglaten halen,
lijkt me wel heel eng en ik wil dus echt GEEN litteken.

Mijn moedervlek is evengroot als een muggenbult zou ik maar zeggen en ik vind hem zo lelijk en ik heb liever een litteken dan een afschuwelijke moedervlek in m’n gezicht!