Moedervlek laten...wegsnijden?

Ik heb 3 maanden geleden ofzo een moedervlek laten weghalen op mijn buik. Ik voelde er bijna niks van ook niet van de spuiten. Alleen het litteken is nog steeds rood en een beetje dik, maar het duurt gewoon een tijdje voordat dat weg gaat.

ik heb 't ook laten doen, had er eentje op m’n rug, je zag 'm niet echt dus, maar ik vond 'm gewoon lelijk, en voor 't geval dat het niet goed was … Ik ben ook als de dood voor naalden al zag ik ‘m natuurlijk niet omdat het op mn rug was :’), maar bij mij ging 't net als bij Smurfieee, heb alleen nu wel een litteken van 2cm op m’n rug.

De volgende dag voelde ik 't wel, maar dat was één dag & toen voelde ik er niks meer van (:

ik heb het vandaag laten doen ook in mijn nek, alleen de verdoving brandt een klein beetje voor een paar seconden maar daarna voel je er totaal niks meer van :slightly_smiling_face:

Ik heb er 2 laten weghalen.
1 op mijn hoofd, bij mijn haargrens, totaal geen last van gehad, een heel klein littekentje en ben er heel blij mee!

Heb ook een andere laten weghalen op mijn rug, deze was groter en de verdovingsprik deed vrij veel pijn. Vervolgens is het verkeerd gehecht en ging het ook nog eens ontsteken. Nu heb ik een vrij groot litteken maar ben er alsnog blij mee haha.

eeuhm, ik heb wel is een moedervlek weg laten snijden op me voorhoofd, schaamde me er zo voor, had altijd een pony enzo, maar heb vorig jaar toch de stap genomen hem te laten wegsnijden, nja ze geven je eerst een verdoving, dat waren bij mij twee prikken in me hoofd :open_mouth: deed best pijn, en dan gingen ze het eruit snijden en je houd wel een klein littekentje over, in het begin is t wat rood, maar ik gebruikte bio-oil en nu zie je hem bijna niet meer :slightly_smiling_face:

Ik heb er een op m’n been laten wegsnijden. Werd gewoon vergoed en deed geen pijn, heb wel een littekentje aan over gehouden

Die verdoving doet z’n megaaa pijn :’)
Maar daarna voel je niks meer dus ik zou het gewoon doen.

ik heb een paar wat grotere moedervlekken op mn rug, niet echt mooi.
maar wordt dat ook vergoed bij redelijk simpele verzekeringen?

^ niet als het om een cosmetische reden gaat, dacht ik.

Zat die moedervlek dicht bij de haargrens of niet?

Ik heb er paar weken terug eentje laten weghalen, de wond is nu nog aan het genezen.

^oh dan laat maar.

eeehm, nja niet echt tegen de haargrens aan, zat wel 4 cm van de haargrens af zegmaar

Ik heb er ook eentje in mijn nek gehad en onder mijn tiet :stuck_out_tongue:

Heb het weg laten halen door de dokter ja het deed even pijn maar ben zo blij dat ik het gedaan had!!

het ligt er eerst aan of die onderhuids is of niet, als die niet onderhuids is
kan je hem weglaten schaven(zelfde als snijden)
als die onderhuids is kan je hem idd weg laten snijden maar dan hou je er een groter
litteken aan over dan de vlek zelf, je kan ze ook weg laten branden of lazeren maar
dat zou ik echt NIET doen. dat wou ik zelf ook doen en ben ervoor naar het ziekenhuis gegaan maar je heb de kans op een lelijk litteken bij branden en lazeren en een kans dat je cellen gaan veranderen en ze kwaadaardig worden wat huidkanker KAN veroorzaken. dat hoeft niet te zijn maar er is wel kans. terwijl mijn dokter het juist aanraden. ik zou er zowiezo voor naar het ziekenhuis gaan!

ik heb ook ook 1 op me kuit, de grootte van een 10 eurocent.
Ik wil het wel graag weg laten halen, alleen de prik houd me tegen :frowning_face:

Ik heb er een op mijn wang en wil graag weten wat mensen er van vinden omdat ze dat natuurlijk meestal niet zeggen en ik heb altijd het idee dat ze ernaar kijken. Ik ben ook echt de enige van de hele die zo’n aanwezige moedervlek heeft… Maar om nou een foto te plaatsen, dat weet ik niet…:’)

ik heb een moedervlek van toch wel 2 cm lang en 1 cm breed op m’n kaak en zou ze ook graag laten wegsnijden maar ben alleen bang dat je het echt gaat zien in m’n gezicht ;s

Ja op m’n rug, gewoon omdat het zo’n één was dat een bultig bruin ding was. De prik was wel ‘vervelend’ want de moedervlek was groot. Toen ik ze ook de spuiten zag uitzoeken zat ik al zo van ‘ieeeeh’ en ik kreeg één van de grootste. Het valt best mee. Je voelt alleen daarna nog dat ze bezig zijn maar totaal niets van de pijn. Omdat het in het midden van m’n rug was voelde ik in het begin de hechtingen een beetje trekken en ik vind het liteken ook niet zo mooi, maar alles beter dan die moedervlek.

Je ziet wel dat er iets is ‘uitgelepeld’ je ziet een klein roze kuiltje in m’n rug zitten. Maar mijne was gewoon door de huisarts laten weghalen, als het in de nek is zal het vast door een plastische chirurg gedaan worden, en zal het er dus wat mooier uitzien. :slightly_smiling_face:

doe anders alleen van je wang? dat je niet je hele gezicht ziet? naja, je moet het natuurlijk wel zelf willen!