Moedervlek in gezicht

het is sowieso wel handig om hem weg te halen, als ie mischien groeit is er ook nog eens kans op kanker.

ik had een moedervlek (best wel dik en rond, niet super groot) bovenop mijn schouder zitten, ik schaamde me hier echt voor en werd er een btj onzeker van :flushed: maar heb m vorig jaar laten weghalen, ze hebben eerst een prik gegeven rondom de moedervlek ter verdoving en daarna hebben ze m in een ruitje weggesneden…ik kreeg toen een creme die ik nu nog steeds 2 x dagelijks op het litteken moet smeren om ervoor te zorgen dat ie kleiner, niet bobbelig wordt en dat de kleur weer normaal wordt…dit heeft niet echt geholpen daarom ben ik 3 maanden terug ofzo naar de plastisch chirurg geweest en die gaf mij een spuitje in mn litteken(omdat mijn litteken nog er groot/rood/bobbelig is)…het resultaat: mijn litteken is bijna helemaal plat, ik moet binnenkort nog een spuit halen…
al met al heb ik geen spijt dat ik die moedervlek heb weg laten halen, maar ik durf nu ook niet, naja durfen ik schaam me eerder, dat ik met zon litteken loop…miss dat t over een paar jaar er beter op wordt…

hehe ik heb mn verhaal gedaan XD

Maar een litteken kun je toch weglaten laseren?

ik heb ook een grote moedervlek op mijn wang weg laten halen. dat hebben ze in het ziekenhuis gedaan bij de plastisch chirurg. het was niet echt een pretje. ze hebben er omheengesneden, natuurlijk onder verdoving, en ze hebben ook een aantal bloedvaten dichtgebrand. er zat geloof ik maar 1 hechting in maar het is niet zo mooi genezen. ik heb nu een beetje rooiig litteken van 1,5 cm.
ik doe er altijd een klein beetje makeup op dat maakt het minder duidelijk.
ondanks alles ben ik toch blij dattie weg is. dus het is maar net of je het dat waard vind (:

als je dat hebt laten doen mag het dan even niet nat worden ofzo? want ik wil het denk ik ook in de zomervakantie laten doen. heb een uitstekende in mn nek en er worden wel is opmerkingen over gemaakt.

Mijn broer ook alleen omdat ik weet waar het was en ik echt supergoed kijk kan ik het zien maar verder valt het nooit op alleen als je er supergoed op gaat letten en soms dan zie je het niet.

Als ik jou was zou ik het gewoon doen en anders als je een litteken krijgt gewoon creme gaan smeren.