moedervlek/bultje

Hallo allemaal,

Ik heb een soort bultje/pukkeltje of hoe je het ook wilt noemen een stukje boven mijn clitoris. Soms twijfel ik of dit een moedervlek is maar het is zeg maar wel “bol”.
Het zit er voor zo ver ik weet al mijn hele leven maar nu ben ik zover dat ik een vriend heb en dus ook seks heb en als hij het ziet vind ik het erg gênant. Hij zal het echt niet erg vinden dat het er zit misschien in het begin een beetje raar ofso maar voor mezelf ik wordt er toch wel erg onzeker van want laatst voelde hij het zegmaar wel zitten en hij vroeg huh wat is dit eigenlijk en toen zei ik maar gewoon niks en gingen we weer verder. Ik zal het hem toch ooit moeten laten zien maar het liefst wil ik er gewoon vanaf. Is er iemand die dit ook heeft of die tips voor me heeft wat ik moet doen? Ik zit er echt mee…

Als je er last van hebt kun je het laten weglaseren bij de huisarts. Ik raad je aan om eerst te laten kijken of het gewoon een moedervlek is (wat het waarschijnlijk gewoon is) of dat het werkelijk is.

ik heb 2 moedervlekken daar zitten en er is niks om je voor te schamen. t is gewoon iets wat bij jou hoort. heel veel mensen hebben op zulke plekken wel is een moedervlek of een sproet. t is gewoon menselijk

@Amber, ja klopt