moeders!

mijn moeder vind dat ik te veel zwart draag, hier klaagt ze echt over, terwijl ik vind dat het heel erg meevalt. ik heb wel meestal een zwarte broek of rok aan, maar dit combineer ik dan weer met een felgekleurde panty en/of truitje. is dit echt te veel zwart, of ligt dat gewoon aan mijn moeder?
x.

Als jij graag zwart draagt moet je dat doen.

Als je het ook combineert met kleurtjes snap ik het probleem niet? Maar anders draag is een keer een blauwe spijkerbroek ofzo?

Zwart is mooi!!

Mijn kledingkast bestaat voor 90 procent uit zwart, mooi gecombineerd met bv panterriempje, of met verschillende materialen zwrat, tregging/wol/jersey. i like!
en, all black is harstikke fashionable, check de catwalks!

Ik heb zelf echt áltijd zwart aan, of iig dat er iets van mijn gehele outfit zwart is. [ik ging er laatst over na denken en toen kwam ik erachter] Toch is bij mij het geheel niet zwart.
Heeft ze een reden voor haar commentaar? Of houd ze zelf gewoon niet zo van zwart? Probeer haar dan duidelijk te maken dat je geen kopie van haar bent en een eigen identiteit hebt. Aangezien je nu in de pubertijd zit [waarschijnlijk dan, ik weet niet hoe oud je bent] ben je volop bezig jezelf te ontwikkelen en veranderen. Ook ben je erg beinvloedbaar en uit je je emoties in de manier waarop je je kleed. Waarschijnlijk heb je in de toekomst andere kleding aan, maar nu eventjes niet, omdat je je hier nu prettig in voelt. Je moeder moet dat respecteren.
[zo’n soort verhaal hang ik altijd op over dingen, gewoon een beetje slim en zelf evaluerend proberen te doen]

Mijn moeder zeurt dat ik teveel groen draag :stuck_out_tongue:

Ik vind dat zwart een hele mooie basic is! Dus vooral gewoon doen. Als je het maar leuk combineert :slightly_smiling_face:!

Je mag toch je eigen stijl hebben? Als jij zwart een mooie kleur vind en je er lekker in voelt, dan hoef je je toch niet aan te passen! Het gaat er alleen maar geforceert uitzien als je andere kleren gaat dragen, alleen maar omdat je moeder dat wil.
En trouwens: ik vind het juist super hip als je er een beetje anders uitziet dan iedereen!
xx

ik vind zwart een geweldige kleur, meestal heb ik zwarte broek + zwart hempje en dan met details in andere kleuren aan, of een andere kleur cardigan. voel ik me fijn bij. :slightly_smiling_face: