Moeders

Hoe is eigenlijk jullie relatie met je moeder? En hoe gaan jullie samen met elkaar om?

Ik vroeg het me best af omdat die van mij héél slecht is, en ik probeer vaak zeg maar vrienden met dr te worden :confused: maar het lukt niet, en dat vind ik best jammer en we hebben vaak ruzie om niets. (Ze is depressief)

Mijn relatie met m’n moeder is niet zo goed. Maarja, dat is het helemaal niet met m’n ouders (:

Ik heb een heele goede relatie met mijn moeder, maarja door de pubbertjid wordt het wat minder

Leuk Topic :grinning:

Ik heb tot mijn 18e een enorm slechte relatie gehad met mijn moeder. Altijd ruzie, ze sloeg me wel eens, ik mocht letterlijk niks. Ik kreeg geen zakgeld, heb vanaf mijn 13e keihard gewerkt om wat geld te hebben.
En toen ging ik uit huis, en wonder boven wonder hebben we nu een goede relatie!

Ik heb niet zo’n hele goede relatie met mijn moeder, maar het is ook niet slecht ofzo. Denk dat het wel beter wordt als ik eenmaal het huis uit ben. Tenminste, dat hoop ik.

Slechte relatie. Ik vertel haar nooit iets, zelfs niet dat ik voor het eerst ongesteld was geworden. Tja.

Super goed relatie!
Ik vertel haar echt ALLES!

Ik heb de beste relatie met mijn moeder die iemand maar kan hebben, haha
Even serieus: mijn moeder en ik zijn echt close, hihi

Ik heb een heel goede relatie met m’n moeder :slightly_smiling_face: eigenlijk altijd al.

heel slecht,
heel vaak ruzie met haar enzo,en ik zit zelfs bij jeugdzorg, en die vinden nog steeds dat ik uit huis moet naar een pleeggezin. Maar nee ik kan dat mijn moeder niet aandoen, dan woont ze helemaal alleen en dan mis ik d’r volgens mij best wel… En ik zou dat echt niet leuk vinden. Ik vind het wel jammer dat het zo gaat met mijn moeder, dat ik elke week met jeugdzorg moet praten. Want ik WEET dat ik het harstikke leuk met mijn moeder kan hebben…

Slecht. Ik vertel haar bijna niets, ik vertel meer aan mijn vader.

@Lisa
Aww, waarom willen ze dat je naar een pleeggezin gaat? Of wil je 't niet vertellen?

Hele goede relatie, af en toe ruzie omdat we dan beide moe zijn maar ik vertel niet iets van ‘ja, mam, ik vind die en die leuk…’ of ‘ja Lisa stuurde zo’n geweldige krabbel, daar moesten Anne en ik zo hard om lachen moet je lezen!’

Goed, met mijn beide ouders trouwens. Natuurlijk heb ik weleens ruzie want ik ben een puber hahaha. Maar dat is zo weer voorbij. Ik houd van mijn ouders.

Heeeel goed. M’n moeder is echt geweldig.

Mijn moeder en ik lijken in sommige opzichten te veel op elkaar, en dat kan nogal eens botsen haha.

Waar ik me alleen aan stoor bij mijn moeder is dat ze haast nooit reageert als ik haar iets vertel, dan blijft ze gewoon stil voor zich uit kijken. En ze is voor 70% doof, dus ik weet vaak niet eens of ze het wel gehoord heeft. En als ik dan zeg: “Jaaa, reactie graag?” Dan zegt ze: “Ja ik had je wel gehoord *herhaalt verhaal*”
Nou reageer dan ook eens -__-

Mijn moeder is ook depressief, enorm lastig om mee om te gaan maar de laatste tijd gaat het beter.

Niets speciaal. Ik negeer mijn ouders 3/4e van de tijd liever omdat ik ruzie wil vermijden.

Wel goed nu, ik ben bijna 18 en dat maakt denk ik wel uit, of je 13 of 18 bent.
Ik vertel haar niet alles, over jongens enzo, dat vind ik gewoon raar om te vertellen…
Maar we kunnen verder wel goed met elkaar opschieten; onze karakters zijn ook wel hetzelfde. Met mn vader bots ik bijvoorbeeld veel vaker, omdat hij echt het tegenovergesteld van mij denkt.