Moeders met hun favo series

Ik was wel benieuwd als ik de enige was met een moeder die verslaafd is aan huizen programmas en tuin programmas op tv

X

Jezus, ik dacht aan een drank- en/of drugsverslaving.

Gaat het om een moeder die “klus programma’s” kijkt. Wat is daar nou zo erg aan? :’)

Ja mijn moeder kijkt ook veel van die programma’s.
Maar een verslaving is pas als het je ‘normale’ leven verstoort. En dat is niet het geval.

Hahaha ik had gelijk medelijden met je toen ik die titel zag. Blijkt het gewoon om een moeder te gaan die graag tv kijkt, laat haar toch gewoon kijken wat ze wilt. :stuck_out_tongue:

Sorry, haha zo had ik het nog niet bekeken

hahaha ik verwachtte een heftig verhaal :’)

Die van mij vindt dat allemaal geweldig al die tuin en huis programma’s, maar zolang dat ze niet overdrijft kijk ik nog graag mee :grinning: !

Nog erger bij mijn moeder : kookprogramma’s. En nu we digitale televisie hebben, hebben we Njam. 24/7 kookprogramma’s. Hell Fucking Yeah.

Haha, mijn moeder gaat vaak ook alles af zappen om een huizenprogramma te vinden wel grappig

Ik verwachtte een moeder die niet meer achter haar computer weg te slaan was omdat ze zo verslaafd was aan één of ander spel. Hele leven verwaarloosd, kinderen die zelf voor eten moeten zorgen etc etc.
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik wou weten of meer moeders dat hebben, aangezien meder heel onhandig is met tv s computers en mobieltjes

Hier nog eentje met zo’n verslaving. Vre-selijk! Hele dag alleen maar dat soort dingen.

Mijn moeder aan crime series, en aan kookprogramma’s

Haha nee hoor, mijn moeder ook! Gelukkig is het geen ernstige verslaving denk ik zo. :slightly_smiling_face:

Haha nee hoor, mijn moeder ook! Gelukkig is het geen ernstige verslaving denk ik zo. :slightly_smiling_face:

ik ben een soort van verslaafd aan gtst. jaja