Moederdagcadeau dillema

Hoi hoi ik zit in een dillema,
Hoop dat jullie em kunnen helpen xD

Ik heb als cadeautje voor mn ma lekker een thaise massage, het plan was dat het ook voor mn oma is zodat ze allebei lekker gemasseerd kunnen worden, alleen ik hoorde dus dat mn oma zondag weggaat en dus niet kan.
Moet ik de thaise massage bellen dat alleen een persoon komt (alleen mn ma)? of de afspraak verplaatsen naar zaterdag? Maar op zaterdag is nog geen moederdag :confused: is natuurlijk veel leuker als t gwn op zondag is toch? Denk ik (?)
Ze weten beiden nog niks van.

Ps ik zelf wil niet mee, wil lekker thuis blijven aan mn ce #ffhuilen

Ik zou het verplaatsen, dan maar een dagje eerder.

Ik zou het dan verplaatsen. Alleen zou ik er dan wel voor zorgen dat niet je ma of oma nog een andere afspraak maakt. Want als zij niet weten dat er iets geregeld is, kunnen ze andere afspraken maken. Je hoeft niet te vertellen wat je ze geeft, maar wel dat je hun tijd nodig hebt en of ze dus hun agenda vrij kunnen houden

Ja idd goed idee haha, dankjewel iedereen het is opgelost heb het verplaats heur

Ja zou gewoon zeggen van, ik heb iets geregeld voor moederdag, maar dan op de zaterdag, dus hou die dag vrij aub. En dan zien ze op de dag zelf wel wat ze gaan doen!