moederdag!

Hej! Ik heb mijn ma stiekem opgegeven om een koffieboy te winnen :grinning: Ik ben echt ruim een maand te vroeg voor moederdag, maar beter te vroeg dan te laat!hoop dat we worden uitgekozen…T is zo’n actie dat een koffieboy koffie gaat schenken en je moeder een koffiezetapparaat geeft. En dan wil ik het liefst natuurlijk dat Carlo aan de deur komt hahaha nog meer leuke tips? Moet voor mijn vriend binnenkort ook de stad in, is over 3 weken jarig en heb echt geen idee!!!

:couplekiss_man_woman:

Ik moet ook voor m’n vriend wat verzinnen, over 3 weken hebben wij een jaar verkering en 3 weken erna is hij jarig.
En 1 cadeautje is al zo moeilijk, pffff:|

Ik dacht aan een t-shirt met opdruk. een foto ofzo. gewoon als kleinigheidje.
Is wel leuk, tochhh.

dat heb ik ook net gedaaan…!!:Pik heb ook carlo uitgekozen hoop dat me moeder wint dat verdient ze wel…!:slight_smile:

nog andere leuke ideetjes voor moederdag,?

ik moet ook iid wat voor me vriend verzinnen hahah over 3 weken 5 april zijn we 2 jaar samen maar ik denk dat ik al wat weet we gaan dit jaar ook samen wonen dus ik ga een foto op canvas laten drukken…:)alleen moeten nog even een hele mooie foto maken want wil heb dan in zwart wit doen…maar dan moet het ook een beetje zo een oude foto worden waar we mooi opstaan hahaa:P

succes meiden

wat is je geld limiet?

UPUP…

Meer ideetjes voor moederdag…?

Ik doe altijd heel uitgebreid ontbijt op bed, met hartvormige gebakken eitjes enzo. dat soort dingen. mooie bloemetjes erbij. en dan klein kadootje zoals een lekkere massageolie, of een mooie foto van me broertje&mij. Dan is ze altijd helemaal gelukkig;) Heel lief om te zien dat ze zo snel gelukkig is.