moederdag

iemand een leuk idee voor moederdag?
mijn moeder wil altijd iets wat niets of bijna niets kost,
dus eigenlijk iets wat zelf gemaakt is??

Mooi foto boek van jullie twee of het gezin? :grin:

Misschien kan je morgenavond thuis iets speciaals koken en de hele dag je moeder een beetje verwennen, koekjes bakken?

Dit meen je niet?
Is het morgen moederdag? o_____________o

8 mei is het pas moederdag

Neehoor, het is 8 mei moederdag :stuck_out_tongue:

Moederdag is toch pas op 8 mei? :‘O Anders ben ik dom bezig :’)

@TS
Een fotolijst is inderdaad een leuk idee :’)

Wat een opluchting.

Zou me niet verbazen als ik het zou vergeten…

Hahaha wat erg, zo te lezen zien de meeste meiden moederdag zo over het hoofd. Ik ook trouwens hoor.

haha wij doen niet echt aan moederdag, geen idee waarom. vroeger maakte ik altijd een ‘kunstwerk’ op school :grinning:

Een ontbijtje op bed? Met jus d’orange, lekkere broodjes warm uit de oven. Met kaas erop, zodat het lekker smelt… mmm. En thee of koffie, wat ze het liefste drinkt. Misschien nog een lief klein kado’tje erbij.
Mijn moeder was altijd gek op kleine knuffeltjes. Eigenlijk was ze gek op allemaal kleine frutseltjes, mijn mam was echt een frutselmens. Haha. Dus misschien is iets frutseligs voor jou moeder ook wel een idee? Of je knutselt zelf iets in elkaar.

Het is niet echt makkelijk over het hoofd te zien lijkt mij?
Ik word namelijk helemaal gek van alles rond moederdag. Kan niks meer doen zonder dat ze het over moederdag hebben(ik heb geen moeder meer dus misschien valt het dan wel eerder op voor mij) maar op tv gaan alle reclames erover, alle reclamefolders die je thuis krijgt, in de stad allemaal posters, reclamemails, op de radio, tijdschriften etc…

ik maak altijd gewoon ontbijt op bed, daar is ze altijd al blij mee (:

haha, ja ontbijt op bed is een idee alleen het probleem is dat mijn moeder altijd extreem vroeg wakker is!!

Ik maak een dienblad :slightly_smiling_face: … dus een bestaand dienblad verf ik over en beplak ik met servetten van Blond Amsterdam … geef een boekje “vrouwenzaken” heet het en betaal nog mee aan 'n cadeautje dat m’n vader haalt :slightly_smiling_face:

Mijn ouders zijn er waarschijnlijk niet met moederdag, dan zitten ze in Barcelona.
En mijn moeder voelde zich dan schuldig omdat ze er dan niet zijn en dat zij dan maar een cadeautje voor mij en mijn broertje moesten meenemen :’)
Ik denk dat ik maar een bosje bloemen koop of een tijdschrift met wat lekkere chocolaatjes.

Mijn moeder is een paar dagen na moederdag altijd jarig dus ze krijgt altijd een extra groot/duur kado :grin:

ik doe niet aan moederdag, dat is allemaal commerciele onzin

weet iemand hoe je zeg maar een dienblad (het idee van horrorlady) met leuke servetten kunt beplakken, zodat je iets heel vrolijks krijgt?
Welke lijm/plakspul enzovoorts?

Ik maak altijd gewoon een ontbijtje op bed:

• Croissantje & roomboter
  • Kopje thee
  • Gekookt eitje
  • Beschuitje & bruine suiker
  • Geroosterd brood & jam

& soms maak ik nog iets voor haar, een fotolijstje oid :slightly_smiling_face: