Moederdag

Hallo meiden,

Het is zoals jullie vast wel weten bijna moederdag. Nu wil ik mijn moeder iets geven waarmee ze is heel blij is. Ik wil het graag persoonlijk maken. Ik wil een leuk cadeau kopen en dan iets creatiefs van mezelf instoppen zegmaar. Mijn vraag aan jullie is dus eigenlijk: Wat kan ik voor mijn moeder kopen en hoe kan ik er iets creatiefs en persoonlijks van maken?
Alvast bedankt!

een fotolijstje kopen en dan foto’s van jou en je moeder erin stoppen

een leuke kaart/tekening maken? :slightly_smiling_face: of als je kan naaien een leuk knuffeltje/kussen of iets maken?
hartje met je moeders naam ? :stuck_out_tongue:

oh ik wil ook graag een idee, heb 't fotolijstje en foto al 'n keer gedaan. En d’r verjaardag is een week daarvoor en daarvoor heb ik een wellnessbon gekocht voor ons twee samen

Misschien iets van een fotoshoot met jullie tweeën? Een activiteit en je houdt er iets leuks aan over!

wanneer is het moederdag? :astonished:
oh wacht, ik gebruik google wel.
zie dit maar als een up :stuck_out_tongue:

nog iets anders behalve foto’s?
want heb geen foto’s van m’n moeder en ik haha, en wil graag ook iets origineels doen (:

Een speciale moederdag taart maken?
en die geven tijdens ontbijt op bed :stuck_out_tongue:

of een klein cadeaudoosje maken en daar allerlei kleine spulletjes indoen die je moeder leuk vind (een armbandje, zeepjes, shampoo, nagellak, enz)

mijn moeder is jarig op moederdag, en ik ben van plan om een groot boeddhabeeld te geven, ook omdat ze die al lang wil maar mijn ouders scheidden onverwacht.

en ik zou geen ontbijt op bed geven, de meeste ongelukken gebeuren op moederdag met hete thee.

ontopic: een fotolijstje met macaroni! jeeeej

Nee ik heb nog nooit een ongeluk met thee op moederdag gehad xD
(en trouwens, dat kan altijd gebeuren x’] ook in december met hot choco)

Dat met die foto’s heb ik vorig jaar al gedaan haha! Wel een leuk idee maar ik ga het natuurlijk niet nog een keer geven. Ik vind de andere tips ook leuk :slightly_smiling_face: Maar ik kan niet naaien en niet tekenen haha! Daarom wist ik echt niets hihi.
Die cadeaudoos vind ik een erg leuk idee! Nog meer tips zijn welkom!

Ik ga denk ik een taart bakken! En natuurlijk ontbijt op bed, lekker helpen in huis -met harde muziek- en ik denk ook nog wel een leuk cadeautje maar ik weet nog niet wat. (ik houd jullie op de hoogte, haha!)

ik ga denk ik een glazen pot met allemaal kleine briefjes met leve teksten ofzo ga geven.
of met lucky stars?