moederdag

het duurt nog even mar 13 mei is het moederdag.
nu heb ik 2 vragen voor jullie .

1. weten jullie al wat je gaat halen
  2. hebben jullie nog leuke tips?

bedankt -x-

1. nee ö
  2. ontbijt op bed, standaard I know :wink:
  1. Ik koop de cd van John Legend denk ik. Ze vindt ál zijn liedjes geweldig. Dus dat zal ze wel leuk vinden denk ik. ^.^

2. Je kunt haar een ‘rust’ dagje geven. Éen dagje zorg jij voor het eten, strijk je een paar wassen etc. Zodat zij een keertje kan doen wat ze zelf wil, zonder te hoeven denken aan de wassen die nog gestreken moeten worden :wink:

vb Cadeautjes; Een bosje bloemen, een cd, iets lekkers, Een mooi beeldje/mooie kaarsen voor in huis. En anders raad ik een kijkje bij de etos aan… :wink:

Doe ik niet aan

1. Samen met mn zusje iets wat ze heel graag wil. Waarschijnlijk zoon schommelbank voor buiten met afdakje. Omdat het zo duur is gaat mn pa mee betalen.
    En ik ga nog een lekker cremepje ofzo kopen
    2 Geurtje, sierraden, iets persoonlijks etc

1- Nopé
2- Nopé

Sorry xD

ik weet niet… ik wil wel iets kopen of doen maar ik weer echt niet wat :astonished:

Ik wil graag het eerste seizoen van ‘Evelien’ op DVD kopen, dat vind zowel mijn moeder als ikzelf namelijk heel leuk. Maarja, ik zit nogal met een geldprobleem, dus ik weet niet of dat het wordt.
Anders koop ik denk ik een bloemetje en een tijdschriftje of weet ik veel.
Niet iets heel groots sowieso.

ja, ze zeurt steeds dat ze moet zonnen, dus geef ik een kaart voor de zonnebank.

hebben jullie nu al wat gekocht? Iemand nog wat tips?

1 Ik heb een sieraden koffertje bij de blokker gekocht 15euro. Die wilde ze graag.
2 Proberen haar een beetje ‘‘uit te horen’’ over wat ze echt nog graag zou willen!

Maja ik ben zelf op moederdag bij me vader logeren, best lullig misschien maar 'savonds gaan we eten bij een restaurant! :slightly_smiling_face:

1. meestal krijg ik pas 2 dagen voor moederdag een heel creatief idee…haha

2:

1. maak een foto met je broertjes/zusjes (en je vader?) en lijst die in!
  2. bloemetjes (lekker standaard)
  3. lekkere dingen om op te eten (bijvoorbeeld een zelfgebakken taart ofzo, vind mijn moeder altijd leuk:))
  4. lekker geurtje
  5. je hebt veel van die beauty-cadeaudozen, misschien dat je zo een kan geven?
  6. kaarsjes
  7. ehmm, abonnement op de Libelle/Margriet ofzo?

en doe er dan meteen zo’n lief gedichtje bij…zoiets:
Allerliefste mama,
ik hou van aardbeien, ik hou van chocolade, ik hou van Chanel, van Ralph Lauren, ik hou van roze, geel, blauw en rood, maar het allermeest hou ik van jou!

Een beetje slijmerig mag wel, het is immers maar één keer per jaar moederdag!
Ik hoop dat je er iets aan hebt!

xLotte

1. Ik en mijn broertje hebbben een Coverfoto gemaakt voor op de Veronica gids op www.v-m.nl, want mijn moeder zeurt altijd dat er teveel bloot op de cover van de Veronica staat… xD

2. Helaas kun je dat niet meer doen, want dat was tot 7 mei, maar misschien kun je samen met haar een beauty dagje organiseren voor jou en je moeder. Of gewoon een dagje shoppen en dan op het eindje langs zo’n fotostudio om alle nieuwe aankopen alvast te fotograferen. (Of fotostudio een andere dag, want anders zie je er zo moe uit op de foto. xD)

Ik zit indd met t zelfde probleem;) en dan is mijn moeder ook nog eens die zaterdag jarig! en ik was heel stom bezig, want ik zag een hele leuke ketting toen ik laatst in de stad was met mijn moeder, en voordat ik bedacht dat dat een heel leuk cadeautje was, zei ik: Die is leuk, echt iets voor jou! Stomstomstom… :stuck_out_tongue:
Maar staan leuke tips hier tussen :grinning: Dankjeee!
Ohjaa wat ik waarschijnlijk ong doe:
ontbijt op bed, leuke vaas inc bloemen, cd

1. een donutmaker:P
  2. een donutmaker

^^

1 nee
2 nee
whoahaha
k doee daar niet egt aan xD

ik weet het niet wat ik moet doen… Gelukkig zijn hier nog een paar tips!!!
Meer tips ik lees het graag =D

Ik heb nog een paar leuke dingen.
Ze zijn persoonlijk voor je moeder leuk!
Er is nu een speciale moederdag actie, 25 procent korting op posters, KAARTEN, onderzettertjes, enzovoort met eigen foto!

Als je moeder van computeren houd kun je haar een muismat geven met een foto van jou (Met haar of met je broertje/zusje vader ofzo!) 7.80eurie’s

http://asp06.photoprintit.de/microsite/cache/images/6b/10fadd5efffa0eb32d14a6da7ea635.jpeg

Een kussensloop met je eigen foto die je maar wilt! 9.95 eurie

http://asp06.photoprintit.de/microsite/cache/images/38/ab20458f4283b6bcb61953f56a448a.jpeg

Sneeuwbol met een foto naar keuze erin voor op de kast bijv.

http://asp06.photoprintit.de/microsite/cache/images/bb/49d1bb57a1a6ff2b7ac47e64293a4d.jpeg

Voor als je een moeder hebt die van puzzelen houd, een leuke familie foto kan ze bijvoorbeeld in elkaar zetten!
9.95euro

http://asp06.photoprintit.de/microsite/cache/images/6a/aa92229d9c93b204280a291ecec34e.jpeg

Ook kun je er nog mokken beertjes enzovoort laten maken!
Ga naar:
www.fotofamily.nl
Ook leuk voor verjaardagen van vriendinnen togh:D

GirlsceneM: Echt goed idee van die foto’s

1. ik heb een blender gekocht
  2. geurtje of ene verwenpakket met lekkere dingen er in bijv. dingen om te ontspannen en iets lekker om te eten