Moederdag.

Hellooo,
Zoals jullie weten is het vandaag moederdag…
Nu was ik benieuwd of jullie het wel eens vergeten zijn? xD
Nou ik dus wel… vandaag…
Vanmorgen was ik het glad vergeten, ik ging gewoon ontbijten etc. daarna douchen en toen gingen mn ouders weg… Toen belde me nicht en die zei het en toen wist ik het pas xD Toen heb ik heel snel de tafel ‘mooi’ gemaakt/aangekleed, kaartje gemaakt, chocolade/koekjes neergezet en der cadeautje [die had ik namelijk wel thank god xD] en toen ze uiteindelijk thuis kwamen had ik snel de koffie aangezet xD
Ze vond het een verassing en dacht dat ik het vergeten was en dus zei ik met een uitgestreken gezicht;
‘nee natuurlijk niet (a)’ haha
:cold_sweat:
Was jullie moederdag nog speciaal?
Of wie komt er nu pas achter dat het moederdag is xD

ik wist het allang xD heb vorige week al met mn zusje cadeautjes gekocht.
was eigenlijk niet zo speciaal, gewoon net als normaal cadeaus geven, dan net als iedere zondag naar familie en vanavond lekker eten :slightly_smiling_face:

hahaha nee ik vergeet t niet
nou mijn moeder is wel blij denk ik
Ik en me pap hebben der na een kuuroord voor 1 week gestuurt:PxD

haha, leuk toch dat je dit nog gedaan hebt.

gister op zaterdag, sloten alle winkels om 5 uur. en mijn vader en ik gingen half vijf nog winkelen voor mijn moeder. en allemaal kinderen en mannen kochten nog snel cadeautjes haha.

Nou de mijne is geweldig ahum, gister iets té zat thuisgekomen (lees: dodelijk) en toen heeft mama me naar bed moeten brengen en uit moeten kleden. Dus ze was flink boos. En toen durfde ik d’r niet onder ogen te komen. Toen heeft ze me om half 5 me nest uitgesleurd omdat ik me koffers moet pakken. Dus er is niet echt moederdag. Doe ik volgende week wel even lief.

Wij doen niet aan moederdag. Bij mij thuis doen we nooit echt aan dat soort ‘feestdagen’, alleen Sinterklaas, Kerst en Nieuwjaar vieren we een beetje. Ik vind het zelf niet zo erg of zo.

Ik heb niet echt iets bijzonders gedaan, s’ochtens ontbijtje & kadootje en voor de rest is het eigenlijk gewoon een normale dag :stuck_out_tongue: Doen niet echt iets speciaals ofzo.
Vorig jaar was ik het wel vergeten, een dag later dacht ik er opeens aan dat het moederdag was geweest. Dus die dag nog even naar de stad gegaan en nog kadootje gegeven.

Ik heb gister een cake voor dr gebakken.
Was ze wel blij mee,
ennuh
nog nooit vergetenx]
en voorderest doen we dr nooit meer aan dan alleen het cadeautje en even naar mn oma.

Uhm, mijn moeder wilde magnetronschaaltjes, dus die heeft ze gehad. xD
En vanmiddag is ze naar De Graafschap - Fc Volendam geweest.

Ik heb mama verwend =)
Ik heb een heel stapel tijdschriften gekocht ( Flair, Libelle, Goed Gevoel,… )
Toen hebk de tuinstoel buiten gezet, naast de vijver, een roosje gelegd,
Koffie erbij,… En die tijdschriften lagen daar ingepakt en der stak een briefje bij
de koffie " Geen koekje maar wel een boekje" want ze is op dieet x)
En toen hebben we daar gezellig boekjes liggen lezen want normaal zit ik altijd
op de computer x)

Daarna zyn we ook nog op familiebezoek geweest enzo
En ze vond het een hele leuke dag =)

Ik geef mn cadeautjes vanavond.
Maar ik heb echt een scheit band met mn ma, dus voor mij is hier niks aan.

Ze zei wel vanmiddag:
Ik verwachte tenminste een ontbijt op brunch ofzo, nou dus niet. Leuk hoor.

Had ruzie met m’n ma gisteravond.
En had het kado neergelegt op de tafel toen ze sliep, met een lieve kaart en een mooi briefje dat het me speet, en ook een rode roos neergelegt.
Toen was het weer helemaal goed, maar we hebben het niet uitgebreid geviert… zou nog een taart + ontbijt maken maar niet van gekomen