Moederdag, wat ga jij kopen?

Het is bijna moederdag!
Wat ga jij kopen? Vertel vertel vertel =]

Ik ga morgen met 'n goeie vriendin & mn broertje naar de stad en ik en mijn broertje gaan samen dus dit kopen;

• Make-up tasje van L’oréal ofso,
  • Mascara zit daar bij,
  • Langhoudende lippenstift,
  • Waterproof oogpotlood,
  • Nagellak,

En vertel mij nu maar wat jullie gaan kopen :grinning: Ben wel benieuwd:P

Ik heb het al gekocht! ^^
Ik vind het altijd hartstikke moeilijk!!
Jouw cadeau klinkt wel tof! ^^

Toen we vorige week gingen gaan shoppen zag ze in een etalage een enorm mooie schort voor in de keuken … En die ben ik gaan halen met de bijpassende ovenwanten ^^ Wel 49 euro, maar het is voor moederdag en nog nieuwjaar! :slightly_smiling_face:

x

wij doen niet aan moederdag. mijn moeder vind het onzin (ze haat zelfs haar eigen verjaardag xD ze zegt altijd: wat is er nou leuk aan om OUDER te worden?? het wordt pas feest als ik JONGER wordt XD)

2 paar oorbellen, ze wilde graag nieuwe oorbellen dusj.

ik heb een pakketje met parfum en bodylotion :]

Een foto van mijn moeder en mij :]

Niks :d

Ik weet nog niet echt wat ik ga kopen.
Zit te denken aan een paar tijdschriften, of een wegenkaart van Duitsland (omdat onze oude geloof ik kapot is?).

Niets. Mijn moeder vindt moederdag onzin, wel jammer opzich! Ik vind 't altijd wel leuk om kado’s te geven, maar als ik haar er geen plezier mee doe.

Hoe kun je iemand met een lief gebaar nou geen plezier doen. :expressionless:
Ik zou gewoon iets kopen en zeggen: “ik weet dat je moederdag onzin
vind, maar ik wil toch even laten weten dat je een harstikke lieve mama bent!” xD
Denk dat ze dan wel een beetje verrast en ontroerd is hoor.
Het gaat ook om het gebaar. Niet om het cadeau zelf toch? :relieved:

Mijn moeder is jarig op die dag, en ze krygt een fotoshoot-defoto’s met my en me zus.

Een Blender heb ik gekocht (:.

Maar hoeveel topics zijn er hiervan? En dit hoort niet in fashion… Verplaatst.

Kneip pakket!
Wel een beetje saai maar ze wou het graag hebben!

1 of andere feng-shui kaarsenset heb ik gekocht :’)

Toen we met ons gezin naar Maastricht gingen, kwam ik per toeval Lush tegen , dus mijn zus en ik naar binnen …
Héle verhalen, super enthousiaste mensen… Ik kon het niet laten om wat te kopen :grinning: Een scrub, douchespul en mega grote bruisbal voor in bad :grinning:

Ja hij kwam gelijk bij Fashion terecht toen ik hem had gepost dusja, kan ik neit veel aan doen hé;) Maar nu issie toch bij lifestyle dus; dont worry, be happy x]

Een horloge

Ik heb allemaal crèmepjes enzo gehaald bij Lush. <33

Niks, misschien een bloemetje ofzo. Mijn moeder geeft niet om moederdag of make-up ofzo.

Ik doe geen hele poes-pas hoor.
Eerlijk gezegt, was ik het een beetje vergeten.
En had gister snel 2 dingen gekocht, die ene moet ik nog inpakken maargoed.