moederdag . schoonmoeder..?

heeij
9 mei is het weer moederdag
en dan ben ik bij mijn vriend we hebben nu een half jaartje wat
en zie z,n moeder dan voor het eerst om dat ze in het buiteland woont en hier nu op vakantie is
moet ik wat voor haar kopen en zo ja wat moet ik dan kopen
geen bloemen ofzoo help mee :astonished:

Dat wil ik nou ook weten!
Up

het is altijd lief om wat te kopen tog ? :relieved:

als ze het raar vind dat je voor moederdag iets hebt gekocht, zeg je dat het ook een beetje was omdat je haar voor het eerst zag…
zeker weten wel een goede indruk!

Een doosje bonbons?

Ik zou denkik een pakketje maken met van alles.

een mandje met allemaal dngetjes erin, zoals euh kaarsen, bonbons, en leuk kookboekje en een bosje bloemen erbij? ligt natuurlijk aan de je budget hé!
Maar als ze in het buitenland woont is het mss welleuk om er iets zoals een mooi blikje haagse hopjes bij te doen?
Het is iig erg lief dat je iets koopt/maakt, & zoals sugerkiss zijn…

Drop lulletjes, altijd leuk! xD

Nee sorry, ik geef mijn schoonmoeder een boek of iets leuks voor in huis ze heeft eigelijk niet zoveel hobby’s en ze houd ook niet zo van snoep. :tipping_hand_man:

Er is pas een algemeen vader- en moederdag topic geopend, misschien dat je daar meer reacties krijgt

ze maken tegenwoordig alles van dropXD

uhmm, jah idd vanalles wat denk, iets lekkers, iets waar ze wat aan heeft, en een foto van jou en je vriend;)

x

Inderdaad, kijk even bij het algemene topic voor ideeën, het is natuurlijk altijd leuk om iets te geven.

Ik geef niks aan m’n schoonmama
Aangezien het ‘‘moederdag’’ is, beetje vreemd om wat voor zijn moeder te kopen, vind ik. Mijn vriend wou voor een orchidée kijken, en nog wat spulletjes.

Ik koop niks voor haar… Dat is toch niet mijn moeder. Ook al hebben we al een jaar enzo :stuck_out_tongue: Ik neem wel wat mee voor haar uit Londen denk ik en als ze dat als souvenir of moederdagcadeau ziet moet ze zelf maar bedenken :stuck_out_tongue:

haha mijn moeder kocht toen mn ouders getrouwd waren ook gwn altijd iets voor mn oma van mn vaders kant ( haar schoonmoeder dus) ouders zijn nu dus gescheiden. en ik woon bij mn vader. en mn moeder woon tnogal hele ver hier van af. met moederdag ben ik niet bij haar dus ik kan haar niks geven. ik had dus ook n idee mn schoonmmoeder iets te geven zoals chocolade ofzo.alleen bedenk ik me nu dus. ow ja… het word ook nog vaderdag. dus wat moet ik mn schoonvader nu gaan geven:|

Ik bak een taart voor mn schoonmoeder xD

in ieder geval zal ik zeker its voor kopen :grin: , geft namelijk ook een hele goede indruk als schoondochter.
ehmm… een lekker geurtje is ook wel leuk?
ookal toen ik dat voor mijn eigen moeder deed vroeg ze of ik haar vond stinken…
maarja, of gewoon iets lekkers, bonbons?

ik kocht ook altijd wat voor mijn schoonmoeder,
Maar als je, je schoonmoeder paar keer in de week zag was het niet zo moeilijk.
Maar het is idd ook leuk wat de andere meiden zeggen zo pakketje samenstellen.

Of je kan een heel hollands pakketje maken.
Met van die kleine klompjes die ze in huis kan neerzetten en dan klein bosje tulpen en al dat soort dingetjes.

Doosje chocola ofzo?

Waarom geen bloemen? :slightly_smiling_face:

Ik zou merci geven denk ik haha.

nog nix :stuck_out_tongue:
ik ken der namelijk nog niet :stuck_out_tongue: