moederdag kado www.fm4all.nl, ervaring?

Ik ben opzoek naar een leuk kadootje voor mijn moeder. Toen kreeg ik een tip om naar www.fm4all.nl te gaan.
Ik wil namelijk graag een luchtje geven, alleen vind ik de echte merken zo duur.
Heeft hier iemand ervaring met deze producten?
Er werd mij namelijk gezegd dat de parfums erg op de merkproducten lijken? klopt dat?

Rond moederdag komen veel parfums vaak ook in de aanbieding, maar misschien vind je het dan nog te duur. Maar daar kun je in ieder geval rekening mee houden :wink:

Bedankt voor de tip.

Daar zal ik iig rekening mee houden.
Deze tip kreeg ik alleen door en ben benieuwd of andere al ervaring hebben met de fm producten.
Gezien de producten altijd goedkoper zijn dan het echte merk ben ik erg nieuwsgierig

Ik zou dan een topic openen die gericht daarop is. Want stel mensen weten van die site af, maar zullen niet op je topic klikken, omdat het niet in je titel staat. Ik ken het verder niet, maar die site ziet er gewoon goed en betrouwbaar uit, toch?!

Dankje, ik heb het gelijk aangepast.

De site ziet er inderdaad gewoon goed uit.
Ook de plaatjes van de luchtjes zien er goed uit. Via een kennis kreeg ik ook te horen dat het wel een goed merk is. Alleen wil ik hier nog wat andere ervaringen krijgen.

Ja beter zo denk! Hopelijk reageren er mensen voor je. Oh, en misschien kan je via Google research doen!? :slightly_smiling_face:

Thanks, heb ik ook inderdaad al gedaan!

Ik heb een luchtje voor mijn moeder besteld en als het goed is komt hij begin volgende week binnen.
Ook heb ik gelijk voor mezelf een luchtje mee besteld :flushed:
Ik zal laten weten wat ik ervan vind

Ah oke! Let us know :slightly_smiling_face:

De luchtjes zijn gisteren al geleverd. Heel snel dus. :upside_down_face:
Het luchtje wat ik had besteld ruikt heerlijk. Vandaag heb ik hem getest en merk eigenlijk geen verschil met het A-merk. Alleen ziet het flesje er basic uit.
Zeker een aanrader.

edit mod: reclame is niet toegestaan