Moederdag ideeën !

Ik ga gewoon een nieuwe mooie ladyshave kopen :’) heb ik ook gelijk wat aan ;p

ik ga naar de film xD

Ik geef m’n moeder een zelf samengestelde etos cadeaudoos. (:

met haar naar de film is ook wel leuk, maar meteen weer zo duur ! 2x 9 euro.
en we zijn laatst nog geweest haha.

ik ga morgen bij een tuincentrum een grote bak kopen, en dan maak ik er een moestuintje in (:

die moestuin is toch geen goed idee, geen idee waar ik het neer moet zetten

lol, nou bij mij ook x’D hè?? weird x’D

echt eng gewoon haha

:woman_student:

Hip moederdag idee: Geef je moeder een training sociale media cadeau!

Houdt die heerlijke wereld van foto’s delen niet voor jezelf: geef mama een facebook trainingsbon!

kijk en boek snel op socialemediatraining.nl
kan ze een dagje lekker weg en jij maakt een goede beurt:

vandaag (5 mei) extra voordelig via citysecret.nl 29 euro!

Ik heb dit bedacht voor moederdag. Het is een van stof gemaakt hartje dat je kan ophangen met een geheim vakje in het midden waar ik en mijn zus morgen een hele mooie zilvere barnsteen ketting in gaan doen (dat wou me moeder heel graag!)
Als ze de ketting er dan uit heeft gehaald krijgt ze een geurzakje die ze erin kan stoppen zodat het heerlijk gaat ruiken. Ik durf te wedden dat ze het prachtig gaat vinden!

Hier zijn wat foto’s:

http://i51.tinypic.com/alnel5.jpg

http://i55.tinypic.com/n1z1nd.jpg

Het doosje & ketting op de 2e foto zijn niet handgemaakt. De ketting word uiteraad vervangen door een mooie barnsteen ketting :grin:

Materiaal dat ik heb gebruikt:

Stof
Naald, draad, kopspeltjes
Papier (Om een groot en wat kleiner hart op te tekenen)
Potloot watercolor (Om op de stof te tekenen zodat ik presies mooi op de lijn kan naaien)
Een schaar
Wit lint
Vulling
Een drukkertje waarmee je iets dicht drukt (Zoals bij sommige broeken en portomonees)
Een klein van lint gemaakt sierstrikje

Voor mensen die willen weten hoe je dit precies maakt, ik zet vanavond of morgen een Tutorial op youtube. Ik stuur morgen (of vanaaf) wel een linkje door ^^

mn oma heeft voor mij een moederdagcadeautje gekocht, dus ik ben klaaaaar ! (:

mijn moeder vind de fluisterbootjes heel leuk dat hadden we een paar jaar terug gedaan op hun trouwdag…

en nu doen we het voor moederdag zei weet van niets totdat we daar zijn!met picknickmand mee en champagne etc…

Ik heb dit jaar ook iets leuks gemaakt.
Ik heb oude foto’s van mijn moeder opgezocht bij oma enzo. en foto’s van mijn vader en moeder vroeger en daarmee heb ik een heel leuk zelfgemaakt fotoboekje gemaakt.
Misschien een idee?

5 tulpen kopen die allemaal apart in een vaasje zetten en aan elke een kaartje hangen met een letter zodat al die letters uiteindelijk ’ mama *hartje* ’ vormen :slightly_smiling_face:

Ben nu een gedicht aan het maken, ze vond het altijd zo leuk dat we iets maakten voor d’r. Nu vind ze het commerciele onzin :’) Dus dan maar een zelfgemaakt gedichtje.

Ik ga voor mijn moeder koken.

leuk!