Moederdag cadeautje

dit jaar ben ik weer aan de beurt om mijn moeder een Moederdags cadeautje te geven,
oké het duurt nog een paar weken maar ik ben graag bij de tijd.

iemand leuke tips?
ze houd niet van die geurpakketjes van de Kruidvat en Etos enzo.

Rituals? Ik heb verder ook geen idee

nee mijn moeder is nog zo oudbollig, ze geeft niks om die dingen…

upje

hmm ik zal dinsdag is langs de action fietsen om te kijken!

upje

Up

Ik ga denk een bessenstruik halen :slightly_smiling_face: Heb ik er zelf ook nog wat aan :wink:
Zou eigenlijk aardbeienplantjes doen, maar nu blijkt dat wel nog vet veel aardbeien in de voortuin hebben staan :flushed:

Ik koop meestal een mandje met snoep en koekjes die ze graag eet :slightly_smiling_face:
Ik heb ook eens bij hema een keukenshort laten maken met foto op.
Zoiets is wel altijd leuk en het is niet zo duur gewoon een leuke foto en iets kiezen om het op te doen!

hmm wel een leuk idee. waarom is mijn moeder altijd zo ingewikkeld pfoepfoe

Mijn moeder is daar ook niet zo van, ik heb vorig jaar het cadeautje moeten doen. Ik heb aan m’n oma gevraagd wat ik moest doen ik wist het echt niet. Uiteindelijk heb ik oude foto’s gezocht van toen ik klein was en m’n broertje enzo… Die heb ik laten printen en een collage gemaakt. Het klinkt allemaal te makkelijk maar ze vond het heel leuk… Bloemen in een leuke vaas of een boek wat ze nog wilde kan natuurlijk ook… Succes!!

ahhh dat is wel leuk, maar mijn moeder is nooit ergens blij mee. daaarom is het ook zo moeilijk hahaha.

Moederdag opties waar mijn moeder blij mee zou zijn:

1. Lekkere parfum (desnoods nieuw flesje van een luchtje wat ze vaak gebruikt)
  2. Ook Rituals :wink:
  3. Mooie plant voor in huis of in de tuin
  4. Mandje met verwenspulletjes afgestemd op haar (chocola, badolie, geurolie, maskertje etc) Eventueel met een leuke brief erbij met uitleg.
  5. Iets handgemaakt, sieraden, tekening, schilderij, tekst wat je maar ligt
  6. Iets leuks voor in huis
  7. Boek/Tijdschrift/Boekenbon/Tijdschriftenbon
  8. Geen geld? Doosje met ‘tegoedbonnen’. Zoek een leuk doosje of een andere leuke verpakking en print een x-aantal bonnetjes uit met klusjes die je kan doen. Dan kan ze die inzetten wanneer ze er zelf geen zin in hebt. Dit zijn dan natuurlijk wel klusjes buiten je gewoonlijke klussen om (bv. auto wassen, boodschappen doen, hond uitlaten weet ik veel wat)

Hoe dan ook denk ik dat het belangrijkste is dat het uitgangspunt is dat je moeder zich gewaardeerd voelt. Zeg/schrijf dat je waardeert wat ze doet en geef hier eventueel ook voorbeelden van. Mijn moeder heeft soms het idee dat de rest van het gezien nieteens doorheeft wat ze allemaal voor ons doet en het is voor haar altijd ontzettend fijn om te horen dat we dat weten én waarderen!

allemaal leuke en handige tips. maar weer niks voor mijn moeder helaas.
ze houd van bloemen dus ik denk dat ik daar iets mee ga doen.
het is zn oudbollig type die geen parfum of makeup draagt. ook houd ze niet van verwenspulletjes of sieraden.
handgemaakte dingen belanden uiteindelijk in de prullenbak.
chocolade eet mn broer altijd meteen op…
ik waardeer het meedenken hih (:

Ik vraag altijd aan mama wat ze graag wil hebben… Vaak komt ze dan op iets praktisch uit voor de keuken bijvoorbeeld. Ik maak ook zelf sieraden dus een andere keer maak ik dan bijvoorbeeld mooie oorbellen voor haar.

ik heb t al gevraagd ze zei: weet ik niet.
-,-’’ handig hahahah

Neem haar mee een dagje shoppen en laat haar dan iets uitzoeken?

Hahaha naw ja dat heb ik dus altijd met vaderdag. Mijn vader weet echt nooit iets, maar is daarentegen altijd wel erg blij met verzorgingsspullen of parfum. Heeft ze geen hobbies ofzo waar je iets voor kunt kopen?

hahaha ja schoonmaken…

Ik heb vorig jaar een hele grote lijst gemaakt met allemaal redenen erop waarom ik van haar hou. Dat was een lange lijst en ze heeft erom moeten huilen<3
Ik heb er natuurlijk ook bij gezet dat dit nog lang niet alles was!!!
Xx