Moeder

Hooii,

Ik heb best wel erge ruzie met mijn moeder. Ik moest de auto schoonmaken, maar daar kregen we een beetje ruzie over. Zij vond dat ik het slecht deed, en ik vond dat ik het goed deed. En zo vielen er een paar woorden. Naderhand had ik gezegd dat ze gelijk had, maar ze was nog steeds boos. Toen had ik een brief geschreven, en daar was ze ook niet van gediend. Hoe kan ik het goedmaken?

ps. het klinkt niet zo erg, maar die woorden waren niet al te lief.

Laten rusten. Je kunt moeilijk op blote knietjes gaan smeken om vergiffenis als je al hebt gezegd dat dat ze gelijk had en zelfs ook al een brief hebt geschreven.
Ik zou het dus maar even laten en er later misschien weer over beginnen als je moeder minder boos is.

Ja, maar het probleem is dat we over een week zouden gaan lunchen met mijn zusje en oma, maar nu heeft ze mijn oma al afgebeld omdat ze geen zin heeft om te gaan zeg maar ;O

UP:D

Eerst even je moeder tot rust laten komen, en dan proberen praten met haar. Vraag hoe zij zich voelt, zeg dan hoe jij je voelt en probeer samen tot een oplossing te komen die in de toekomst ruzies zal vermijden

Bedankt!

Ja, dan laat ik het maar rusten en probeer ik even met haar te praten voor het eten ofzo. Thanx