Moeder wil niet online bestellen..

Sorry als ik hier verkeerd zit maar ik zit met een klein probleempje :flushed:
Ik heb nieuwe schoenen nodig. Mijn ouders willen die voor me kopen. Jeej! :flushed: ik ben al een paar keer de stad ingeweest maar heb niets kunnen vinden, helaas. Online wel. Omoda en Sarenza hebben hele leuke dingen en ik zag ballerina’s van 35 euro die gewoon zo leuk waren… Die moest ik hebben! Nu komt het; van mijn moeder mag ik ineens niet meer online bestellen. Ik heb geen flauw idee waarom niet, ze besteld zelf ook kleding online. Ik heb het gevraagd maar ze zegt dat je schoenen in de winkel moet passen. Daar heeft ze misschien een punt, maar bij omoda en sarenza heb je gratis verzending en retour! Maar dit vind ze allemaal teveel gedoe, terwijl ik mijn vans ook online besteld heb. “Maar die had je eerst in de winkel gepast” zegt ze. Pff. Van mijn eigen geld mag het trouwens ook niet.
Heeft iemand tips hoe ik mijn moeder over kan halen? :flushed: alvast bedankt! :kissing:

Misschien is het ook wel qua betaling want stel jij weet niet zeker welke maat je nodig hebt en je moet vooraf betalen. Dan ben je 70 euro kwijt voor schoenen die je nog niet eens hebt eigenlijk. En voordat die 35 euro weer terug is op de rekening voor de schoen die niet goed was kan zo 2 weken duren.

Ja dat is waar…

Of soortgelijke schoenen passen in de winkel…
Dat doe ik altijd met sneakers, ik weet nooit wat voor maar ik moet hebben, dus pas ik in de winkel schoenen van dat merk en dan weet ik welke maat ik moet :slightly_smiling_face:

Oh dat is slim! Bedankt!

De schoenen die ik wou zijn ballerina’s, ik heb dit net aan haar voorgesteld maar ze was het er niet mee eens. “Omdat je brede voeten hebt passen ze waarschijnlijk niet en elke ballerina is weer anders” :hammer: maar bedankt voor je tip!

Iemand nog tips?

Anyone? :flushed:

Ik heb ook echt enorm brede voeten :frowning_face: maar mijn moeder wilt juist dat ik kijken haha maakt niet uit in de winkel of online , we kunnen het toch weer terug sturen zegt ze dan.
Soms kun je ook met accepgiro betalen (maximaal 14 dagen na ontvangst) als je ze dan past en ze passen niet kun je ze terug sturen en dan heb je nog niks betaald . (Weet niet precies hoe dit gaat though.)

Je hebt ook webshops waar je achteraf kan betalen! (H&M bijv) Misschien vindt ze dat fijner?

Mmm i guess…

Kijken of je achteraf kan betalen idd
Of misschien vragen aan je vader ?
Of zeggen dat deze nergens in de winkels zijn & alleen op de webshops ofs
x

Ik vind met online bestellen altijd erg lastig inschatten wat voor maat je moet.