Moeder weggelopen

Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder heeft een nieuwe vriend. Wij zijn daar vanavond heen gegaan maar ze hebben ruzie gekregen. Nu is mijn moeder dus weggelopen omdat ze naar huis wilde. Ik wilde mee lopen maar dat mocht niet. Ik zit nu dus alleen bij mijn stiefvader. Wat moet ik doen?

Je vader bellen of hij je wilt ophalen of de vriend van je moeder vragen of hij je naar je vader wilt brengen? Of je opa en oma vragen of je daar terecht kan.
Vervelend, Ik zou haar in ieder geval wel even een berichtje sturen als je inmiddels weg bent daar.

Naar huis als dat niet te ver is! Je moeder zoeken.

Laat je stiefvader even naar je moeder bellen of alles goed is. Slaap je vaker bij je stiefvader? Dan zou ik daar persoonlijk gewoon even blijven. Geef je moeder even tijd om zichzelf te herpakken en ga morgen naar huis. Of check of je bij je vader terecht kan, als dat gebruikelijk is.

Ik vind het ├Ęcht niet kunnen dat je moeder je achterlaat bij haar vriend waar ze zojuist ruzie mee heeft gehad! Hoe is het afgelopen?

Dit zou ik ook doen. Wat vreemd dat ze jou daar alleen achterlaat.

Sorry dat ik nu pas reageer. Ik heb gisteren wel jullie adviezen opgevolgd. Mijn opa kon ik niet bellen omdat zijn icd kastje is afgegaan dus hij mag 2 maanden niet rijden. Ik heb uiteindelijk mijn tante gebeld en zij wilde mij komen halen. Dankjewel voor jullie reacties!