Moeder vind te sexy

Hello,
Als ik soms een taillerok, of een jurkje aan doe, met een leuke panty of zo. vind me moeder het vaak te sexy. Ik probeer er van te overtuigen dat het gewoon mode is. Maar ik mag mijn taillerok niet meer aan. Weet iemand een idee, hoe ik mijn moeder er van kan overtuigen, dat het best wel leuk en normaal is.
alvast bedankt!
xoxo

vindt

Hoe oud ben je?

laat foto’s zien van andere meiden met zulke kleding,
anders zou ik het eigenlijk ook niet weten

Ik denk dat je moeder er gewoon heel erg aan moet wennen. Maar misschien als je haar uitlegt dat het pas hoerig is als je het met de reden draagt om uit te dagen, en dat je dat nooit zal doen (misschien wel, dat weet ik niet, maar dat hoeft je moeder niet te weten, haha). Als je het gewoon netjes combineert en niet bloot op bloot doet (dus blote benen en een decollete) dan vind ik dat best moeder-vriendelijk.

Pfoe, ik zou het niet weten!
Maar een rokje dragen is toch iets anders dan er slettig uitzien?
Misschien kun je dat tegen haar zeggen.
Of heb je dat al gedaan?

Houdt de bovenkant bedekt en draag een iets dikkere panty?

al gedaan, heeft geen zin.

heb ik ook al gedaan

ik denk eerlijk gezegd dat je moeder niet bij gaat draaien. Mijn moeder is ook heel eigenwijs in zulke dingen.

het heeft ook niets met mijn geloof of zo te maken, want hier in dit huis zijn we niet gelovig. Ik ben een meisje van dertien bijna veertien jaar. Ik denk dat ik haar dit topic maar eens moet laten lezen. Misschien draait ze dan wel bij?

Met 13 jaar ben je idd nog wel een beetje jong vind ik.

Idd, vind ik ook… Maar het ligt er ook aan HOE je het aandoet zeg maar?

voor een taillerok? en een stippetjes panty?

Uh huh… Ligt er ook zeker aan hoe je het combineert…

Daar groeit je moeder wel overheen ='3

Foto!

[i]dan heb ik bijvoorbeeld aan;
een zwarte cardigan
een witte gestreept truitje
een zwarte taillerok van de h&m
een maillot (als ik die zou hebben zou ik er ook zo’n stipjespanty onder willen dragen)
en minnetonka’s

is dat zo erg?[/i]

Zit er dan een leeftijd vast aan het dragen van rokjes?
Als je het leuk vind, dan draag je iets.
Als je het niet te bloot combineert en je er verder normaal bij gedraagt, zie ik geen enkel probleem.
Afzien van koppige moeders.

Ja vreselijk!
Nee grapje. Als ik dit zo lees, snap ik het probleem niet van je mams.

Sinds wanneer kan je ‘te jong’ zijn om een taillerok te dragen? Je zit waarschijnlijk in de 2e? 3e? Bij ons op school loprn mensen uit de eerste er ook mee hoor.
Maargoed, misschien kan je als je thuis weggaat je rokje wat meer naar beneden trekken tot op boven je knieen ofzo enhem dan op school weer wat hoger doen? Of met een bloesje combineren, dat ziet er best ‘streng’ uit zegmaar. X