Moeder van Jan Smit spreek over...

[i]Jullie hebben het vast gehoord op Shownieuws, de moeder van Jan Smit ( Gerda heet ze toch? ) gaat haar verhaal doen in de vroege editie van Shownieuws.

Wat verwachten jullie?
ik denk niet dat ze er doekjes om zal gaan winden.[/i]

Ik denk dat haar veel geld is geboden, om het verhaal lekker aan te dikken. Als het al waar is.

is er weer is wat aan de hand daar in volendam ?

Het kan mij niet zoveel schelen eigenlijk.

[i]Gerda gaat háár verhaal doen in de vroege editie van Shownieuws.

Wat ik heb gehoord tenminste in het voorstukje, is dat Yolanthe hun heeft opgelicht? Ze spreken over bijna 200.000 euro.[/i]

Ik geloof er niets van (van het verhaal dan, niet van dat het op tv komtXD). Ik denk dat Jolanthe en Jan ongeveer even veel geld hebben en allebei zijn ze niet arm.

waarom kan jan dit zelf niet zeggen :yawning_face:

Omdat Jan een beetje (nou ‘’ een beetje’’ ?!) een pussy is en Yolanthe bovendien ook veel sterker zal zijn.

Nieuwe vraag:

Als het echt waar is, waarom klagen ze haar dan niet aan>?

Niemand weet of ze haar hebben aangeklaagd; misschien dat we dat ook te horen krijgen straks :slightly_smiling_face:.

Hoe laat is dat dan :stuck_out_tongue:

19.15 uur dacht ik ;p

jantje zal vast jankent naar mama zijn gegaan…
en vervolgens verzint de grote boze stiefmoeder een plan om wraak te nemen…

Het kan me eigenlijk helemaal niks schelen, maar ik denk ook dat ze betaald wordt om het verhaal aan te dikken

op nu.nl stond dat ze geld ontvreemd had. Geloof er niet veel van want ze heeft volgensmij geld genoeg

Het kan me heel veel schelen xD
Eindelijk gebeurt er weer wat in de nederlandse roddelwereld :sleeping:

Waar is ze rijk mee geworden?

Acteren, modellenwerk, reclames, feestjes bezoeken (ja, daar kun je geld mee verdienen), halfnaakt of helemaal naakt in bepaalde bladne verschijnen.

Hmmm…
Ik denk dat ze alleen met die Wesley ging vanwege dat programma waar ze in werkt, voetbalvrouwen, als reclame stunt. Maar ik weet het niet meer nu vanwege dat geldgedoe.

my god
serieus?
is dit nou echt serieus
waar gaat de wereld heen
een heel topic omdat de moeder van een gozer het verhaal gaat doen over de ex van der zoon.

DUS
I DONT CARE

Ik denk niet dat dat een reclamestunt was ^^.