Moeder/Vader verloren

Hey,
Ben jij ook een ouder verloren of wil je gewoon een berichtje achterlaten, dan kan dat hier.

Dit is mijn verhaal:
Ik ben op 12 december 2015 mijn moeder verloren. Ik heet Vera en ik ben 14 jaar.
Het verhaal
Ze was niet ziek en het was in een paar dagen gebeurd. Op de directe oorzaak ga ik liever niet in. Ze voelde zich vrijdag middag toen ze uit haar werk kwam niet zo lekker, toen zijn er nog wat dingen gebeurd, en zaterdagavond om 18:30 stonden bij ons huis twee ambulances, twee politieauto’s en een doktersauto. Mijn vader was aan het reanimeren voordat ze kwamen, en hij riep ineens mijn broertje, mijn zusje en ik. Hij zei dat we de voordeur open moesten doen want er was een ambulance onderweg. De dokters kwamen de keuken binnen toen ze bij haar in de slaapkamer geweest waren, en ze zeiden, “Het gaat niet zo goed met mevrouw, ze is overleden.” En mijn opa, oma en oom zaten ook aan tafel, net als mijn broertje, zusje, vader en ik zelf. Mijn oma begon meteen heel hard te huilen (moeder van mijn vader). En ik besefte me het helemaal niet. Nog steeds nog niet echt. Ik dacht : “Ik heb geen moeder meer.” Ik trilde de hele avond lang en ik had het heel erg koud. Ze is 47 jaar geworden. Ik ben zelf helemaal niet zo emotioneel en dat voelt heel raar. Ik ben van binnen super verdrietig, maar ik huil heel weinig. Het besef komt wel steeds meer.
Ik kan niet zoals andere meiden lekker een middagje shoppen met mijn moeder, ik kan haar niet vertellen over mijn dag of eens een goed gesprek hebben. Dat is over, voorbij.
Dus ik wil zeggen, geniet van je familie, laat ze merken dat je van ze houdt nu ze er nog zijn!

Ik zou het fijn vinden als je een berichtje achter zou laten.

Heftig! Heel veel sterkte!

Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, sinds 7 november 2015, ook onverwachts mijn moeder verloren. Ik ben dan wel 19, mijn moeder is 50 geworden. Ik herken je verhaal dus heel erg, je mag me altijd noten. :slightly_smiling_face:

Er is hier een topic voor meiden die hun ouder(s) verloren zijn, misschien kan je daar nog wat meer steun in vinden. Ik wil je in elk geval veel sterkte wensen!

Dit topic bedoelde ik:

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-algemene-ik-heb-een-ouder-verloren-topic-282353.475.html

Dankjewel, dat zal ik zeker doen! Jij ook heel veel sterkte!