moeder overhalen over vriendje die blijft slapen

Ik heb al paar keer ge vraagt aan mijn moeder dat mijn vriend bij me mag slapen in het zelfde bed…Maar in het begin zei ze ''we zien wel" maar ondertussen hebben we al paar keer woorden gehadt (over andere zaken) en dan zegt ze telkens,dat ik het wel op mijn buik mag schrijven en mijn oma moeit haar er ook in en dat wordt alleen maar erger dan…En nu weet ik echt niet meer wat dat ik nog kan doen voor haar nu nog te overtuigen en vooral mijn oma dat ik weet wat dat ik doe en dat er niets “meer” gaat gebeuren omdat wij dat alle 2 nog te vroeg vinden…maar dat heeft geen zin om dat te zeggen want mijn moeder vindt dat allemaal flauwekul en aan mijn stiefvader moet ik het ook niet vragen want hij moeit er hem niet mee. :no_good_woman:

Hoe oud zijn jullie beiden?

Alle 2 15

Vraag eerst of hij mag blijven slapen op een luchtbedje, wanneer dat mag kan je langzaam over naar bij jou in bed. Je klinkt nogal jong namelijk. Daarnaast, regels zijn regels. Als het niet mag, dan mag het niet

Ja inderdaad ik weet dat wij nog jong zijn maar 2 maand geleden hebben we al eens bij elkaar mogen slapen en opeens mag het niet meer omdat ik en mijn moeder keer in ruzie hebben gelegen

Dan moet je geduld hebben en lief voor je moeder zijn

Eerlijk gezegd vind ik bij elkaar slapen ook nog niet nodig op je 15e. Er zijn dan nog genoeg andere dingen die je met elkaar kunt doen.

Als je moeder je er ook nog niet oud of wijs genoeg voor vindt, dan valt er weinig over te halen denk ik.

+1

Heb je als seks gehad? Ik denk namelijk eerlijk gezegd dat je moeder daar voor ‘‘bang’’ is dat haar kleine meisje groot word (had mijn moeder ook mocht na 8 maanden pas bij hem slapen met uitzondering)

Ze vertrouwt me wel enzo maar ze vertrouwt hem niet zo erg waarom weet ik niet,ze kent hem nochtans al heel goed en ik snap ook wel dat ze me wil beschermen maar ze mocht het dan ook niet in het begin toegelaten hebben en dan opeens verbieden en nee we hebben nog geen seks gehadt

En je weet ook niet waarom het ineens niet mag?

nee,ik denk vooral dat het komt doordat ik enig kind ben en dat ze de tijd beetje wil afremmen en mij zolang mogelijk bij haar wil houden

Mag je ook niet bij hem slapen? Bij mijn moeder hielp de zin ‘Als we het willen doen, kunnen we het overal en wanneer doen wanneer we willen’ en dat gaf haar de doorslag dat ik het wel mocht.
Misschien helpt het bij jou ook haha

Haha t’helpt niet…Juist geprobeerd maar ze vond het wel grappig

Ik zou het nu als ik jou was een hele poos met rust laten. Want anders als je moeder het nu na gezeur van jou ineens wel toelaat, geeft ze bij jou aan dat je na zeuren wel kan krijgen wat je wilt en ik denk niet dat je moeder je dat idee wilt geven. Wacht gewoon weer een paar maanden, heb het overdag gewoon gezellig met elkaar en dan kan je het weer een keertje voorzichtig proberen. Het is niet reuzebelangrijk voor je relatie

Je bent vijftien, tsjill.
Als die jongen zo belangrijk is, dan is hij er over een jaar nog wel en dan kan je nog altijd fijn bij elkaar slapen.

Regels zijn regels!

Luisteren naar je mama

Gewoon even met rust laten, ik weet niet of jullie ver van elkaar wonen ofzo maar als dit niet zo is kunnen jullie ook wel gewoon thuis slapen.

En dan gewoon over een tijdje nog een keer vragen