moeder overhalen + andere vraag

hee meiden, ik heb onlangs een besteling gedaan bij de hm, onlineshop. vandaag binnen gekregen maar 1 shirtje was te klein en hadden ze niet groter. dus die doe ik vandaag retour. maar ik heb ook 1 trui besteld en die is te wijd. daar zo meer over. maar ik wil nog een bestelling doen, een andere trui van 24,95 met kortingscode voor 25% en dan bestellen, kom dan op 23,90 uit voor bestellen, inclusief verzendkosten, hoe kan ik haar overhalen of t mag? en krimpen de h&m truien? liefs, xx

Als het 100% katoen is heb je kans dat het krimpt ja. En je kan het toch gewoon vragen? Als het niet mag stel je voor (een deel) zelf te betalen?

Moet je nagaan wat voor stof je trui is, dan nagaan of 't krimpt in z’n algemeen.
Maar vaak te wijdt, is vaak te wijft.

Enfin, betreft betaling: big girls pay by themself!
Kortom, spaarpot op z’n kop en zelf betalen!

ja, ik moet me eerste bestelling ook zelf betalen.
dus ja is een optie, dat ik die andere erbij doe.
en de trui is van; joggingstof, 100% katoen.

welke vinden jullie het mooiste van de kleuren?
ik heb nu de donkerblauwe, maar wil er nog 1 bestellen.

http://shop.hm.com/nl/sho…t=DAM_TRO_TRO&shoptype=S#

ik heb de blauwe in xl, want ik dacht dat ze klein uit zouden vallen en ik heb een buikje, ik bestel nu de rode, en wat is verstandiger een l of xl? aangezien de xl wijd/groter was. hmm wat zouden jullie doen? l of xl?

ik heb n L gedaan, want als die te klein is kan ik die altijd retouren, maar hoe zit dat als ik dan die andere toch te wijd vind? ik heb dan geen retourbon meer want die heb ik moeten gebruiken voor het andere shirtje, heb ik net ff snel weggebracht. dus ik heb geen retourbon meer, wat nu?

jezus christus, sorry

volges mij zit je een beetje te hyperen achter je pc

:grinning_face_with_smiling_eyes:
valt wel mee hoor.

Kun je dit niet zelf uitzoeken?
Als Girlscene niet bestond zou de mensheid anders vergaan.

En eerlijk gezegd snap ik er niet zo veel van.

haha lmao

oke ik vind dat jij typt net als een vriendin waarmee ik nu niet meer bevriend ben

sorry i am retarted
*geen idee, dus upje voor jou*

er is een speciaal topic hiervoor.