Moeder opgenomen in ziekenhuis

Hallo!

Ik zit met een vraagje, morgen wordt mijn moeder opgenomen in het ziekenhuis voor een operatie en ik zou haar graag iets kleins geven maar ik weet niet zo goed wat. Ik ben namelijk vrij slecht in kadootjes geven :slightly_smiling_face:

Ook ben ik dus een ganse week alleen thuis en ik vroeg me af wat je kan doen om je aandacht wat af te leiden?

dankjewel!

Je hebt bij sommige boekenwinkels en bij bijvoorbeeld de wereld winkel van die hele kleine mini boekjes te koop, voor opa, voor oma, voor papa, voor mama etc. Daar staan dan lieve spreuken en gedichtjes enzo, misschien is dat wat?

Zal ik zeker eens bekijken, maar ik denk wel niet dat ze zal kunnen lezen want haar nek wordt gefixeerd…

Misschien een lieve knuffel in folie, met bonbons of iets anders lekkers waar ze van houdt? En dan met een leuk strikje er om?

Thank you! Ik denk dat ze wel van pralines houdt, misschien haal ik dat wel :slightly_smiling_face:

hallo,
misschien heb ik een goede tip voor je, wat JIJ kan doen als je aleén thuis bent je kunt met iemand afspreken, naar iemand toe gaan, films kijken, schoppen, enz,
en wat je aan je moeder kunt geven,
een kaartje,knuffel,bonbons,balon,een sjaal, make-up, iets leuks waar ze BLIJ van word,
succes en heél veel sterkte he meid :sob::muscle:
groetjes imke

Misschien zo’n thee mok met I LOVE MAMA erop die heb je meestal wel in blokker of xenos.

Dit bedoelde ik, en dan met pralines of iets… Die zet je dan tussen de poten van de beer. Het is niet duur, en nog lief ook!

http://www.creacilla.nl/upload/2/5/0/creacilla/beer-folie.large.jpg?0.6198774959568699