~ Moeder morgen jarig ! Iemand ideeën? ~

Hee allemaal,
mijn moeder is morgen jarig, en ik heb nog niks. :s
Ik wil misschien iets gaan maken wat snel kan maar wel leuk is!
Ze heeft niet echt bepaalde wensen ofzo wat ze wil hebben, maar anders koop ik gewoon een cadeautje.
Hebben jullie misschien ideeën wat ik kan maken of kopen? :slightly_smiling_face:

xx

Een bonnenboekje!
En dan verschillende dingen

• Waardebon voor een dikke knuffel
  • Waardebon voor een keer samen naar de film
  • Waardebon voor een diner, door jou gekookt

Etc…
zo kun je afwisselen met dingen die gratis zijn en dingen die je geld kosten en heb je wel een leuk en origineel idee!

Kom je wel lekker laat mee :cold_sweat:

Een grote taart maken (kan gewoon simpel met taartlagen uit de supermarkt + jam + marsepein erover heen) Of als je dat niet ‘stiekem’ kan doen een grote taart kopen en er zelf iets liefs op schrijven met chocopennen.
En daar dan een leuke kaart bij doen met een waardebon (dagje sauna, bios, beautydag…)

haha, jaa ik ben wel een beetje laat jaa -.- Maar morgen ga ik wss uit school meteen ff naar de stad en allemaal leuke dingetjes kopen, en daar een leuk pakketje van maken! Bedankt voor jullie ideeën, ik ga er wat mee doen! :slightly_smiling_face: x

Dagje hamam, weet niet of ik dit goed heb geschreven hoor! Een turkse sauna en dat kun je bijv. Samen gaan doen of met een paar andere? Heel leuk! Succes

Oeps, beetje laat gereageerd& eigenlijk al overbodig… :flushed:

ik heb voor mn vader een hartje geveild uit speksteen :grinning: misschien ook wat voor jou?