Moeder heeft een vriend

Heeeey,
Mijn ouders hebben mij en mijn zusje op 1 januari 2012 verteld dat ze gingen scheiden. De reden was dat ze al een tijdje geen klik enzo meer voelden. Sinds 19 februari woont me moeder ergens anders. Maar nu heeft ze een vriend. Hij is al 2 jaar gescheiden, en het is haar baas… Hij heeft 5 zoons, 15, 13 (mijn leeftijd) 11, 7 en 4. Maakt ook niet uit, maar ik wilde gewoon ff me hart luchten…

xxxx

Ze zijn niet echt knap? Ehmmm het zijn je stiefbroers hoor, als ze wel knap waren wat dan nog? Had je ze nog steeds niet kunnen versieren lijkt me. :’’-)

Maar voor de rest lijkt het me een lastige situatie, vooral omdat je moeder zo snel een nieuwe vriend heeft. Sterkte ermee!

met je stiefbroers kan in principe toch wel? iig ik heb ze nog niet eens ontmoet ofzo hoor…
Maar dankjee<33

Oke bedankt voor de informatie dan …

Nou… het lijkt me sowieso redelijk awkward :’) Het is toch een soort familie en stel je moeder en haar vriend willen gaan samenwonen, dan woon je bij je vriendje/“broer” in huis…

:’) dat je dat vermeldt… Het gaat er toch niet om dat je knappe stiefbroers erbij krijgt waar je mogelijk op kan vallen?

Oke…

Oke.

sorry maar als je zo denkt ben je gewoon nasty

Stiefbroer officieel mag het wel, beetje raar, maarja je bent 13, je hormonen spelen mee. Maar waar gaat nu eigenlijk om, je vind het moeilijk dat je moeder nieuwe vriend heeft?

o nou sorry hoor… Reageren is niet verplicht weet je nog :wink:

Oke, het kwam een beetje apart over. Maar het is best wel raar dat je moeder zo snel een nieuwe vriend heeft? Mijn vader had ook heel snel een nieuwe vriendin, en ik had het er iig wel heel erg moeilijk mee.

Sterkte (:

Oh en wat maakt het uit of je stiefbroers wel of niet knap zijn? xD Wat boeit dat?

.
?

Desperate?

Waarom heb je je beginpost weggehaald, nu kan ik het niet lezen. :’)

Beginpost staat er weer :’) heb ff wat veranderd…

Je hart luchten… hm.
Wwjneek-topic.