moeder-dochter-dingen?

weten jullie leuke dingen om met je moeder te doen? mijn relatie met haar is namelijk een troep, en daar wil ik aan gaan werken. xx

Naar de La Place gaan? Mijn moeder vindt het namelijk heel gezellig als we dan met z’n tweeën wat gaan eten.

ik doe behoorlijk veel met mn moeder, ik ga met dr mee naar de markt, boodschappen doen of de stad, samen wat eten etc.

Boodschappen doen met haar? :’]

begin met thuis helpen;D
beetje opruimen hier en daar, helpen met het koken.
en dan n keer samen gaan winkelen of naar een leuke moeder-dochter film!

Wat een leuk idee van je (:

Kan je niet eens samen naar zo’n spa relaxcenter gaan? Vind ze vast wel leuk!

Samen winkelen? Een vriendin van mij had ook niet een al te beste relatie met haar moeder. Ze zijn samen een weekendje naar Londen geweest. Wil ik ook wel. xD

mijn relatie is vast nog meer troep, ik heb geen contact meer met der.
ik denk dat het niet erg uitmaakt wat je met haar gaat doen, denk dat ze het allang leuk vind dat jullie wat samen doen! (:
ga shoppen, of koken of naar de film beetje wat hierboven al is genoemd.
successs

Als het inderdaad echt een troep is, kun je het best beginnen met samen boodschappen doen ofzo. Duurt niet lang, maar je bent toch even samen bezig (:

• uiteten (op jou kosten natuurlijk)
  • naar een leuke/spannende film gaan. loft is een aanrader, maar
    gooische vrouwen film lijkt me ook leuk, die komt in maart (weet alleen ’
    niet of je er van houdt)
  • een middagje winkelen
  • pedicure/manicure
  • dagje naar een beautycentrum
  • samen iets lekkers koken/bakken

succes ermee, ik zou eerst met iets ‘kleins’ beginnen als samen iets lekkers koken/bakken… leuke cd/muziek op de achtergrond en wie weet wordt het heel gezellig

Ik ga wel eens samen winkelen met m’n moeder, en dan ergens thee drinken met een taartje.

Maar mijn moeder kan het ook waarderen als ik soms gewoon zeg; ‘hey, zal ik mee gaan boodschappen/naar de markt?’ Dat vind ze ook leuk. Dus als jij zegt dat jullie relatie troep is, zou ik met zo iets kleins beginnen. :slightly_smiling_face:

Samen winkelen of wat gaan eten. Of natuurlijk samen boodschappen doen.

Ik heb met mijn moeder ook wel eens een stedentrip gedaan, maar daar zou ik nog even mee wachten haha.

gezellig met zijn 2e gaan shoppen
terrasje pakken, enz. enz:)

ga een strand / boswandeling maken ?
lekker dagje shoppen in een leuk stadje?

Koken, uiteten, beautydagje, naar therme/sauna, winkelen of op vakantie.

musical gaan is ook leuk.
of naar la place.

Toen ik nog thuis woonde keken mijn moeder en ik ook vaak 's avonds een film. Vonden we ook altijd heerlijk, lekker lui samen op de bank hangen en allebei janken als het een zielige film is!

-Ergens iets eten
-Winkelen
-Pedicure/Manicure
-Kuuroord

Een dagje naar Amsterdam gaan :slightly_smiling_face: