Moeder-Dochter activiteiten?

Ik en mijn mama zijn best close. Maar voor Kerstmis wil ik iets unieks met haar doen.
Graag iets gratis. Zo een gratis toeristisch mooi landschap. Iets waar wij rustig kunnen praten enzo…
Het moet wel een beetje mooi zijn want we trekken graag :camera: 's :slightly_smiling_face:

Sleetje rijden? :slightly_smiling_face: (oke sorry er is geen sneeuw)
Kerstmarkt bezoeken (dan kies je zelf hoeveel je uitgeeft.)
Samen kerstdiner koken
Wandeling maken

Misschien kan je ergens naar een natuurgebied gaan bij jou in de buurt? Zoals de Veluwe bijvoorbeeld? Je zou zelf dan ook nog een rugzak met eten mee kunnen nemen en een kleedje om daar te picknicken, ook al is het gruwelijk koud buiten.

Hmmm… Het zijn wel leuke dingen. Maar ik weet het nog niet direct…

Misschien kunnen jullie een leuk sfeer in de woonkamer maken, naar oude Hollywood films kijken, wijn drinken en koekjes eten? :slightly_smiling_face:

Wandelen
Fietsen
Schaatsen (oke is niet gratis maar het is ook niet duur)
Kook een keer lekker voor je moeder
Ontbijt op bed
Misschien een leuk spelletje doen met zen 2en en een lekker drankje en hapjes er bij
Filmpje kijken op de bank waarbij jij zorgt voor het eten en de drankjes (dus zorgen dat alles klaar staat)
Leuke foto’s maken met je moeder en jezelf… Kan je een foto lijstje van te voren kopen (foto af laten drukken) en geef je der daarna de foto van jou en je moeder als cadeautje.
Naar de kinderboerderij (klinkt kinderachtig) maar als je zorgt voor warme thee of chocolade melk en iets lekkers er bij zelf gebakken muffins ofzo is ze vast ook heel blij.