Moeder die je probeert te koppelen :O

juist. :’]
(ehm LittleIsa???)

Altijd hetzelfde liedje, dan reageren de topicstarters opeens niet meer…

ik heb zo’n grote haat aan mensen die je proberen te koppelen :’)

ok.

doet men moeder ook vaker, als we op een terrasje zitten ofzo en dan is het ooooh is dat geen leuke jongen voor je? Ik vind het alleen maar leuk, zo zie je misschien nog eens jongens die je anders niet waren opgevallen he!

same here en ik haat het

mijn moeder/stiefvader hebben 2 jaar nadat ik het uit had gemaakt nog over hem. <_<

Oh ik haat het helemaal niet. Liever dat ze zo doet dan dat ze super streng is en dat ik nooit iemand mee naar huis mag nemen.

doet ze bij mij ook altijd, :'D
en dan nét zo hard zodat hij het kan horen. xD

Hahaha. xD Soms duuwt ze me tegen een jongen aan! Of een keer had ze echt geregelt samen met een vriendin van haar (die een zoon heeft) om een keer met z’n alle te gaan eten! En natuurlijk zat ik tegen over die zoon de hele avond!! En ze probeerde me echt te koppelen! x’D

Ach ik hou van der :stuck_out_tongue:

Ik heb er ook echt zo’n hekel aan. Mijn ma denkt dat ik een slet ben ofzo??
Altijd van: Heb je nog geen vriendje? :s :s
En dan tegen andere mensen zeggen dat het mijn tijd nog niet is & dat ik me daar niet mee bezig houd <_<
Terwijl ze wel vaak zeurt erom.
Nouja, whatever

he-le-maal mee eens! een vriendin van haar probeert me aan een jongen uit haar klas te koppelen, alleen vind hij mij niet leuk, en ik hem niet. ze wilt t gewoon omdat we volgens haar goed bij elkaar passen… (dat houd in, we zijn allebij klein -.- )

fijnnnn nu kan ik vannacht weer slapen, eindelijk

^ Oud topic uppen bevordert de slaap?

hahaha xD ^

Herkenbaar, herkenbaar.

Mijn vader vroeg pas of ik al vlinders in mijn buik heb.
Hhahaha wtf, zo zeggen we dat tegenwoordig niet meer pap xD

hahaha, klinkt wel leuk;]

heeeeeeeeeeeel herkenbaar
*zucht*