Moeder die je probeert te koppelen :O

Normaal bemoeit mn mama zich niet met vriendjes en mn sociaal leven en daar was ik heel gelukkig mee tot ze vorig weekend opeens zei dat ze vroeger in de basisschool les gegeven had aan een hele lieve jongen en dat ze die vrijdag opnieuw had gezien (zit ondertussen in het 2e jaar vn het middelbaar, net als ik) en ze zei dat ik hem maar eens moest opzoeken op facebook ofzo en dat ze het een leuke jongen voor me vond en dat ze mn smaak van jongens wel kende. ik dat echt van “waar bemoei je je mee, ik zorg zelf wel voor een vriendje hoor!”. Gelukkig spreekt ze er niet meer over.
Sorry dat ik dit hier zo zet maar ik wou het ff kwijt xD

Wat is het probleem nou? :expressionless:
Ze is er toch mee opgehouden.

uhm idd.

This maar net waar je je druk om maakt…

Inderdaad. Ik snap the point niet?

je vind het gewoon leuk;)

Good to know. :]

O.

oke

Dit is geen koppelen toch?
Ze deed alleen een suggestie.
Je maakt er wel een drama van hoor, net alsof ze je op een blind date heeft gezet.

mm.

Mijn moeder zegt bijna elke dag; “Wanneer neem je nou een leuke jongen mee naar huis?!” Of dan lopen we ergens en zegt ze; “Oeh kijk die daar! Is dat niet iets voor jou?!” x]

hahaha xD

Ok.

Dit is ook inderdaad wel een erge gebeurtenis om er een topic over aan te maken. Zodat je het ‘effe kwijt’ kunt.
I don’t see the problem -.-

Pfffff… Dramaaaaaaaaaa…

xD
mijn moeder heeft juist echt een verkeerde indruk van me. Ze denkt dat ik een enorme slet ben, omdat ik best vaak jongens mee naar huis neem. Maar dat zijn gewone vrienden van me ><