Moeder aan het daten

Zoals de titel zegt. mijn moeder is weer aan het daten. Ze is een half jaar geleden gescheiden met mijn stiefvader, ze had me belooft om pas weer met andere mannen te gaan daten na een jaar of 2 en dat ze dat niet over internet zou doen. met relatie planet ofzo.

Ik moest net voor internetbankieren op haar hotmail, en toen klikte ik perongeluk een mailtje daar onder aan. Er stond in dat ze op een date was geweest gister. Ik ben wel gekwetst, ze heeft niks gezegd en ze heeft haar belofte verbroken.

Mijn leven is nog zo’n chaos, en ze weet dat ik in een stress periode zit. Ik weet niet wat ik er over moet denken. Aan de ene kant wil ik blij voor haar zijn maar aan de andere kant, ik heb 2 vaders (stiefvader ook mee gerekend dan), 3 huizen waar ik tussendoor reis wat al een heel gedoe is. &ik weet niet of ik het wel leuk vind dat mijn stiefvader zo word vervongen.

wat moet ik doen? wachten tot ze me het zelf verteld ? en dan maar net doen of ik blij voor haar ben.help :frowning_face:

(mijn tante is ook single en die krijgt heel vaak relaties met mannen. mijn nichtje en neef hebben daar heel erg last van, ik ben bang dat het ook hetzelfde word als bij hun :s )

Hee meis
Als eerste, wat een kutsituatie…
Maar ik denk, dat je je moeder moet laten… Ze heeft het een en ander meegemaakt nu, en waarschijnlijk kan ze gewoon niet tegen alleen zijn…
Heb het zelf ook meegemaakt, na 2 jaar maakte mijn moeder het uit met haar vriend, terwijl ik net eindelijk aan hem was gewend… Daarna kwam de ene na de andere vent over de vloer en heb me er ook echt kut om gevoeld!
Maar als dat het enige is waar mn moeder blij van word, waarom niet?

Ik denk dat je sowieso tegen je moeder moet vertellen dat je dat mailtje zag… Gewoon zo van; hee mam waar ging dat over?

Heel veel succes !!
En maak je niet te druk, komt wel goed :slightly_smiling_face:
xx

Ik zou het toch proberen te bespreken met je moeder. Lijkt me wel moeilijk, maar anders loop je er de hele tijd mee rond en das ook niet goed.

Gewoon eerlijk vertellen aan je moeder, dat je het echt per ongeluk aan hebt geklikt. En praat even met haar over haar mannen, en je eigen problemen.
Misschien is het haar niet opgevallen en kan ze er rekening mee houden.
Succes :wink:

Ik zou er met je moeder over praten

Maar het is toch leuk voor haar dat ze weer blij kan zijn en het is misschien wel even wennen voor je maar misschien is het wel een heele leuke vent en is het harstikke gezellig. Ze hoeven natuurlijk ook niet gelijk samen tegaan wonen dus je heb er denk ik niet zoveel last van . Maar het is niet leuk dat ze tegen je heeft gelogen maar misschien wou ze het nog wel vertellen als het echt wat word met die man want anders raak je gewend aan hem en dan is het over een week al verbroken, ik denk gewoon dat ze je niet wilt teleurstellen

jaa. oke, ik laat het even zakken, en dan vertel ik het wel…
het is gewoon kut, mijn stiefvader is sinds mijn geboorte mijn vader (hij was bij mijn geboorte) ik heb mijn hele leven ermee gezeten dat mijn echte vader en moeder uitelkaar waren,( bijv. dat mijn broers met hun samen op de foto stonden en ik nooit. ) en toen was ik er over heen en toen deden ze dit. ik zeg wel tegen haar dat het goed gaat enzo, maar ik zit er nog verschrikkelijk mee, en dit helpt al helemal niet.

ik vind het ook zo stom dat mensen soms niet begrijpn waarom ik nog bij mijn stiefvader kom elk weekend, hij is en blijft mijn vader! en ik praat en vertel meer tegen hem dan mijn moeder… een kut gedachte dat ik hem misschien een keer kwijt ben, sowieso als mijn moeder een vriend heeft en hij een vriendin.

dankje voor jullie advies :slightly_smiling_face: het helpt…

Damn dan is het al helemaal kut, nah het is dan niet je echte vader maar als je met hem bent opgegroeid, en hij je de dingen heeft geleerd die een echte vader je moet leren, dan snap ik je helemaal… Dus laat die anderen maar zeggen wat ze willen!

Ik zou dat zo kut vinden. Misschien is het voor je moeder leuk, maar als ik aan mn eigen gevoelens zou moeten denken zou ik het vreselijk kut vinden.

mn moeder heeft dus die date gehad, niks over gezegd.
vorige week vrijdag had ze weer een date, deze keer heeft ze het verteld tegen mij en mijn broers.
we konden er natuurlijk wel grapjes over maken enzo, maar ik zat er wel wat mee.
ik haat dat, ze zit op relatieplanet :pensive:’ allemaal van die enge kerels :s

Maarja. ze heeft het wel leuk gehad, maar toen ging ze mij om advies vragen :S
ze zei; jaa ik heb nog geen 2de date afgesproken en hij heeft niet gebeld…
blablabla. dat wil ik nou juist niet aanhoren :S !
nouja als dit haar blij maakt moet ze het doen

mijn stiefvader heeft een koffiedrinkdate over 2 weken MET ONZE BUURVROUW!
serieus. het is wel grappig opzich, maar waarom moet het allemaal zo snel ?!?!?!?!