Moeder 50 jaar

Hoi,

Mijn moeder wordt binnenkort 50 en ik wil graag wat leuks gaan doen,
alleen heb ik weinig ideeën! Ik wil graag iets orgineels doen, niet zo standaard, want het moet wel een super leuke dag worden natuurlijk!

Ik wil eigenlijk vooral bewijzen dat ik geen kleine meid meer ben en haar kan laten zien dat ik zelfstandig aan het worden ben! :grinning:

Iemand een leuk idee voor orginele cadeaus of iets wat ik zelf kan maken ofzo?
Ik dacht aan een soort ‘vriendenboekje’ waar ik al haar familie & vrienden iets in laat zetten van de leukste herinneringen enzo, of is dat te standaard?

Alvast bedankt!

wat een leuk idee, dat zou je best kunnen doen.
of zeg maar zo’n foto wand ofzo maken met allemaal foto’s van vroeger samen, als jullie die dan hebben nzoo :slightly_smiling_face: !

Ja ik heb heel veel foto’s van vroeger van mij samen met m’n moeder, maar ik heb ook foto’s van haar van vroeger. Die kunnen er dan ook bij :grinning:

misschien een verwen dagje
lekker samen naar een spa center enzo ^^

een taart laten maken met een foto erop van vroeger =)

Oeeh mijn moeder wordt binnenkort ook 50!
Dit topic maar even in de gaten houden dan : )

Wat me ook wel leuk lijkt, is samen gaan paardrijden. Dat wou ze altijd al een keertje doen, en ik heb ook nog nooit paard gereden dus het lijkt mij ook wel spannend.

Weet iemand waar dat kan? Op het strand ofzo… ? :slightly_smiling_face:

up.

Alvast gefeliciteerd met je moeder!
Euhm, wil je perse paardrijden op het strand dan want anders kan je het ook bij een manege navragen of ze ook lessen voor één keer doen zodat jij en je moeder een keer kunnen paardrijden? En dan wel natuurlijk vragen voor een buitenrit want anders lijkt het me ook saai. Vroeger ben ik wel eens met een feestje wezen paardrijden dus het kan vast ook wel bij een manege bij jou in de buurt.

Gefeliciteerd met je moeder!
Maar ikzelf heb geen tips, mijn moeder wordt binnenkort ook 50 en ik heb geen idee wat ik kan geven/doen.

Nee het hoeft niet per sé op het strand hoor, haha! Wij hebben hier wel maneges in de buurt en een bos, dus dat komt wel goed dan.
Mag je in je eentje een buitenrit maken als je nog nooit paardgereden hebt? =)

surprise-party! dat lijkt me echt vet.

wat ook leuk is om te doen is dokter fish (http://www.drfish-amsterdam.nl/) dat heb ik laatst met mijn moeder gedaan, dat was echt heel leuk en apart! daarna zijn we naar kalverstraat gegaan.

je kan natuurlijk ook een picnick organiseren op het strand (las al zoiets over strand hier?) of in het park.

hmm, wat nog meer? een beautydag (http://www.drfish-amsterdam.nl/arrangementen) dis wel prijzig, vergeleken met dokter fish.

natuurlijk moet je ook wel een pop maken! dat heb ik ook bij mijn vader gedaan, haha geweldig. veel succes in ieder geval! en natuurlijk veel plezier!

Welke heb je gedaan? Die van 29,95 euro of 44,95 euro?
Lijkt me wel lekker ja =)

up : )

paardrij ritje is inderdaad leuk!

Zou ik mijn moeder opzich ook wel kunnen geven…
Maar uh.
Ik weet voor de rest ook niet hoe het moet…?

ik heb die van 29,95 genomen. haha, was wel grappig. want uiteindelijk hebben mijn moeder en ik toch nog een uur daar gezeten (was echt te lang!) want ze waren ons vergeten. ahahaha

wanneer is ze precies jarig trouwens? want als het op een goede dag valt (meivakantie misschien ofzo of weekeind) kanje haar ook een weekeindje ergens mee naartoe nemen. bv: naar veluwe goedkoop hotel? [mijn ouders kunnen de natuur wel waarderen] samen gezellig in het bos/weetikveelnatuurachtigiets lopen & picknikke. maskertjes mee en gezelligheidsspelletjes. moeder-dochter tijd. ook leuk,

Ze is half april jarig, 1 of 2 weken voor de meivakantie is dat volgens mij.
Ja lijkt me ook wel leuk, haha, ik zal ff kijken voor hotels/parken =D