Moeder 50 jaar, kadotips?

(Er was 1 topic maar die was in 2009 gemaakt, vandaar een nieuwe).

Mijn moeder wordt in april 50 jaar en ik heb géén idee wat ik moet doen. 50 jaar is een bijzondere leeftijd vind ik, dus ik wil geen kado’s a la mandje met beautyproducten erin o.i.d.

Ze heeft al aangegeven dat ze me afmaakt als ik een sarah pop in de voortuin zet, dus dat is geen plan. :slightly_smiling_face:

Heeft iemand tips voor een bijzonder kado? Het hoeft niet persé heel duur te zijn, maar gewoon iets waarvan ze ziet dat we er goed over hebben nagedacht/ moeite voor hebben gedaan. Ze liet laatst iets vallen over een foto van ons op canvasdoek, dus dat is al idee nummer 1.

Tips en alles is welkom :grinning:

Je kunt met je moeder naar ene spa gaan. Ik had voor mijn moeder een sarahpop ( wat voor jou dus niks is ). Met een kalender van foto’s met ons samen, en we gingen uit eten me moeder wou het niet te groot doen…

Mijn ouders hadden een heel feest, en ook een abraham & Sarah in de tuin.
Er hingen zelfs kleuterfoto’s van mijn chaggie vader in de straat :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat leuk dat je echt iets bijzonders wilt gaan doen! :grinning:
Mijn vader werd vorig jaar 50. Toen heb ik een bonnenboekje gemaakt met voorin allemaal kleine waardebonnen en achterin een grote. Heb het hele boekje zelf in elkaar geknutseld en hij moest er van huilen, zo blij was hij.

Zo zag het er ongeveer uit:

• Bon voor een keer de auto wassen
  • Bon voor een puntzak drop
  • Bon voor een zelfgemaakt gebakje in het weekend
  • Bon voor …
    Enzovoort.

En toen als laatse:

• Bon voor een weekend weg samen met mijn moeder

Misschien is dat een idee?

Succes trouwens (:

vakantieveilingen.nl

Wat flauw dat je moeder geen pop wil :grinning_face_with_smiling_eyes: . Mijn moeder had me ook vermoord als ik dat had gedaan, haha!
Anyway, toen mijn moeder 50 werd zat ik in het buitenland. Ik heb voordat ik weg ging een spandoek gemaakt. Een vriendin van mij heeft deze toen 's nachts in de voortuin opgehangen. Verder had ik geen cadeau aangezien ik er niet was.
Misschien is het leuk om een fotoboek te maken ofzo.

Mijn moeder wilt ook absoluut geen pop maar die krijgt ze dus mooi wel he

Weet niet hoeveel geld je te besteden hebt, maar een mand met 50 kleine frutselcadeautjes, van functionele tot humoristische?

Mag in dit algemene topic: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html