Moe

Meiden, ik heb een probleem waar ik verder geen raad meer mee weet. Ik heb een tijd geleden pfeiffer gehad (Zo rond september) dat is nu over, maar ik heb er veel last van. Ik ga ongeveer tussen half 10/10 uur slapen, en mijn wekker gaat rond 6:45.Ik word dan echt heel moe wakker, dit blijft de rest van de de Dag ongeveer zo. Vroeger had ik echt weinig slaap nodig, maar een vriendin zei dat het misschien aan ligt dat ik te veel slaap. Weet iemand tips ofzo?

Nou half 10/10 uur vind ik best wel laat als je pfeiffer hebt en ook weer om kwart voor 7 wakker wordt! want dan slaap je ongeveer 9 uur, terwijl een gemiddeld persoon per dag 8 uur slaap nodig heeft

Je kan zo nog een jaar last hebben van Pfeiffer hoor, dus maak je geen zorgen;)
Een vast dagritme helpt je, verder heb ik niet echt tips, omdat ik ook last hebt van moeheid. Iig vaste slaap en opsta tijden, en veel naar buiten!

Voordat ik pfeiffer had ging ik om 11 uur slapen, en stond ik 7 uur op, dus ja…

Ik slaap ook altijd te veel waardoor ik dus ook altijd moe ben.
Soms ga ik na het eten slapen en word dan om 10 uur even wakker en ga dan weer slapen, maar het komt bij mij wel echt door het te veel slapen.

Sinds 2 weken ga ik s’avonds een stuk met de hond wandelen en niet meteen
de hele avond met me laptop in me bed liggen.

Dit helpt bij mij wel goed, ik hoop dat je er iets aan hebt want het is echt super vervelend!

Had ik maar een hond, dan ga ik dat echt doen, maar ik zie het niet zitten om met mijn kat te gaan wandelen XD

Ja ik heb zelf ook pfeiffer en ik ging eerst ook altijd laat slapen, maar nu helpt het bij mij wel om wat vroeger te gaan slapen, anders haal ik de dag niet…

Misschien ligt het ook aan de periode van het jaar? Ik weet het niet, ik ga nu rond 21.15 (normaal 22.00/22.15 uur) naar bed, om 6.50 gaat mijn wekker. En ik word ontzettend moe wakker.

Dat denk ik ook, in de zomer ben ik kei veel buiten,ga ik tussendoor zwemmen…